Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekke menn eldes som vin.

 

Sant. Han var dog ikke så kjekk da han var ung.

Synes forresten du må roe litt ned på quotinga nå :O

 

post-243904-0-96832100-1334356607_thumb.png

 

(Okei da, en liten bug som har gjort at jeg får dobbelt med notifications når du har quota meg i kveld, men...)

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

I dag skal jeg sove naken, så vet dere det også.

Jeg også. Som vanlig. Sammen med dama mi. Hu skal også være naken. Det er ikke sikkert vi skal sove en gang. Det kan hende vi skal gjøre sånn som gjør at magen til damene kan bli kjempestor om man ikke er forsiktig. Men vi er forsiktig.
Lenke til kommentar

Sove naken er digg.

 

Jeg også. Som vanlig. Sammen med dama mi. Hu skal også være naken. Det er ikke sikkert vi skal sove en gang. Det kan hende vi skal gjøre sånn som gjør at magen til damene kan bli kjempestor om man ikke er forsiktig. Men vi er forsiktig.

 

:O

Badass!

 

 

Ja, jeg er misunnelig.

Lenke til kommentar

I dag skal jeg sove naken, så vet dere det også.

Jeg også. Som vanlig. Sammen med dama mi. Hu skal også være naken. Det er ikke sikkert vi skal sove en gang. Det kan hende vi skal gjøre sånn som gjør at magen til damene kan bli kjempestor om man ikke er forsiktig. Men vi er forsiktig.

Hvilken sikkerhetsbarriere benytter du deg av? Er den EEX ia godkjent med temperaturklasse T6?

 

 

Sove naken er digg.

Her i huset sover alle nakne. Det inkluderer eventuelle overnattingsgjester.

Derfor jeg aldri kommer til å sette min fot der.

Lenke til kommentar

Notert! Da slipper jeg å pakke pysj, som bare er stress. Takk for omtanken :)

Skål for den. (Ja, jeg drikker rødvin i kveld også. Nei, jeg har ikke et drikkeproblem. Må bare få tømt kartongen før den blir sur.)

 

:O Du ble nettopp combo breaker på notificationlista mi!

Dårlig gjort synes jeg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...