Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Okei. Ringte en fyr fra Telio som hørtes ut som deg. :< Var ikke meg... men jeg kan ringe deg om du vill da Rasj: må vente til sjefen er borte Endret 8. mars 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Har fortsatt planer... men så lenge jeg er sammen med Nora, så må jeg vente med den planen tror jeg...Si fra når du starter da. Jeg kan stå med saft-bod i Trondheim. Btw, youtuben ble ferdig! http://www.youtube.com/watch?v=hiQ6chpMqNE Hope you guyse like it! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Knut Erik: Den der minte meg om han på Norges Talenter (tror det het det, den der tv serien med masse folk som gjør morsome eller ummorsome, kanskje også imponerende, men til tider uimponerende ting på scenen) altså, han der lille gutten som danse med de to jentene! Hverfall: Kul sang! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Si fra når du starter da. Jeg kan stå med saft-bod i Trondheim. skal innom Harstad, sortland trondheim og endel byer nedover... så skal si ifra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Starte dagen med Alestorm eier Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hverfall: Kul sang!Thanks! Kan nok stemme det - han danset vel noe swing-rytme-ish, så. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ja, han var vel blant de beste i Trondheim vil jeg tro! Jeg sliter med å se på sånt, for hver gang det kommer noe dårlig så blir jeg flau å må skru på noe annet, hvis ikke ligger jeg å vrir meg i sofaen å sier ''nei nei nei nei, herregud så flaut'' .. Espen: Skulle du ringe eller? Sånn om 15 min eller noe? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg sliter med å se på sånt, for hver gang det kommer noe dårlig så blir jeg flau å må skru på noe annet, hvis ikke ligger jeg å vrir meg i sofaen å sier ''nei nei nei nei, herregud så flaut'' ..Hahaha, jeg er akkurat lik. ARrrh! Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Starte dagen med Alestorm eier Moro, satt å hørte på det jeg oxo. Cheesy? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Starte dagen med Alestorm eier Moro, satt å hørte på det jeg oxo. Cheesy? Jeg har skaut og hodeskalletopp på meg, skal ta på meg piratskjorte (kjempeløs linskjorte med artige østindiske broderier) snart. Gifte oss? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 God morgen! Fanta er godt om morgenen for de som ikke har lørdagsjobb Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Eksisterer det fortsatt pirater? Jeg har drømt om å være pirat helt siden jeg var liten. Er faktisk forsatt det yrket jeg ønsker å ha. Jeg skal bli u-båt pirat! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Eksisterer det fortsatt pirater? Jeg har drømt om å være pirat helt siden jeg var liten. Er faktisk forsatt det yrket jeg ønsker å ha. Jeg skal bli u-båt pirat! Jeg vil faktisk tippe at 90% av forumgjengerne her kan kalle seg pirater. xDJeg er halvt karibisk, så jeg er oppvokst med en blanding av vikinghistorier og pirathistorier. Pwn. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 90%? Jeg vil tro det er flere... o_O Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg har faktisk sjørøverbevis hjemme! men ja, det eksisterer pirater idag, men de er ganske kjedelige.. De kjører rundt i gummi båter og har AK og RPG osv, kjipe folk.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg har faktisk sjørøverbevis hjemme! men ja, det eksisterer pirater idag, men de er ganske kjedelige.. De kjører rundt i gummi båter og har AK og RPG osv, kjipe folk.. hvor har det blitt av kanonene? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Vanskelig å kapre turistyachter uten motor. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 men ja, det eksisterer pirater idag, men de er ganske kjedelige.. De kjører rundt i gummi båter og har AK og RPG osv, kjipe folk..Kjipe? Uberegnelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg