Sexylubb1 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Foramisbruker. Er ikke fora flertall? Jeg nekter å tro Hedvig er utro mot oss. Det ser jo bedre ut. Og en må jo bare gå ut i fra at hun hadde misbrukt det andre foraene hun evt måtte frekventere også. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvorfor ikke? Bare jeg som får lov å disse Geir Jeg også, bare spør. Vi er fra samme plass nesten, nemlig! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvorfor det? Fordi det eeeer sånn vel. Er ikke det den beste begrunnelsen i verden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg har muligens en bruker på KG og.... I mitt forsvar er det utrolig mye artig og dum lesning der. Det er sant. Men man trenger ikke bruker for å lese der. Jeg har en også. Ut i morgen da Lars/Anfall (sorry)/Rebecca? Som jeg nevnte er kontoen pretty much tom. Selv om jeg har lyst på en rotbløyte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvorfor ikke? Bare jeg som får lov å disse Geir Hvorfor? Jeg disser Geir så mye jeg vil, tenk! Ut i morgen da Lars/Anfall (sorry)/Rebecca? Lommeboken sier nei. Hvor hadde du tenkt deg? Er slimete negativt? Ja. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg har en også. :O Er du aktiv? Kan jeg gjette hvem du er? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Fordi det eeeer sånn vel. Er ikke det den beste begrunnelsen i verden? Hvorfor er det sånn? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Sex or no sex? Ikke spesielt digg jente, men bra connection uten at det er noe fare for at noen får noe følelser. Really bad- en kamerat er betatt av henne. Vel, du kan jo alltids høre med kameraten din? Meh... vi får se om han fortsatt er gretten. Jeg ga han sjansen forrige helg, men hun var tydeligvis ikke interressert, og satte seg heller konstant og snakket med meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvorfor? Jeg disser Geir så mye jeg vil, tenk! Ja, men du får jo lov Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ut i morgen da Lars/Anfall (sorry)/Rebecca? Mmmnei. Brukt alt for mye penger på Haugesundtur i slutten av måneden og nye solbriller til Zealuu, så lommeboken min sier nei den òg, dessverre. Er gjerne med på en tur på BarBarista en dag i starten av Mai, da. Det vil jeg ikke tenke på. Men de sklir jo lett fra hverandre da La oss trøste oss med det... Jeg har en også. :O Er du aktiv? Kan jeg gjette hvem du er? Nei, han er ikke aktiv. JEG VET. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 :O Er du aktiv? Kan jeg gjette hvem du er? Ikke så aktiv. Tror ikke jeg har 30 poster en gang. Og har ikke logga inn på den på flere år. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Meh... vi får se om han fortsatt er gretten. Jeg ga han sjansen forrige helg, men hun var tydeligvis ikke interressert, og satte seg heller konstant og snakket med meg. Jeg liker innstillingen din. Now get busy! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Så kjedelig og fattige dere er Jeg skal på kvarteret på konsert og så kaaanskje innom fincken og riste rompen av meg før det stenger. Barbarista er jeg med på! Endret 13. april 2012 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Æsj, når jeg spontant har brukt nærmere 5k av lønnen min og fremdeles har nok til å spise og drikke + overleve den langhelgen jeg er i Haugesund på slutten av måneden kan jeg faktisk ikke klage på å være fattig. Like fo sho. Edit: Evnt. to glass? Sykt lenge siden jeg har vært der, og jeg er keen på å prøve noe ny vin. Endret 13. april 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ammagad. Det slo meg akkurat at jeg kommer til å være ganske fattig når jeg reiser til Amster også. Det blir nedtur det. Får ta en tur innom horestrøket og selge ræva mi. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ammagad. Det slo meg akkurat at jeg kommer til å være ganske fattig når jeg reiser til Amster også. Det blir nedtur det. Får ta en tur innom horestrøket og selge ræva mi. Jeg kan betale 15 kameler. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Begynte virkelig å lure på hva du skulle i horestrøket uten penger, helt til jeg leste siste del av setningen Kan noen få meg i ordentlig forummodus igjen? Føler jeg har vært inaktiv så lenge at jeg har glemt hvordan det er Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg kan betale 15 kameler. Hmmm... Hva er gjengs pris for en kamel om dagen? Begynte virkelig å lure på hva du skulle i horestrøket uten penger,Få penger til å gå på horestrøket i Amster vel. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg har også mista forumstemninga. Poster jo nesten ingenting her lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg