Kakeshoma Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg har vært her lenge, men har vært lenge borte. Så du er ny for meg. Vi får begynne på nytt. Hei, jeg er Kakeshoma. Hyggelig å hilse på deg Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Nytt? Din dato kontra min dato forteller meg at du er nytt blod og jeg er gammelt nytt. Tenkte ikke på registeringsdato, mer sist dere ble observert her. Har ikke vært her inne så lenge, så dere er nye for meg. Forum ble for kjedelig... kanskje jeg skal gi det en ny mulighet til å overraske. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kanskje vi "gamle traverne" kan ta over DNFK igjen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg skulle ønske Lyc kunne svare på meldingen jeg sendte ham. Jeg får faen helt noia av å ikke ha dagen min lagt ut for meg allerede. Eller, vite om jeg skal på akvariet alene eller ikke. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Akvariet i morgen sier du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Litt usikker på hva som skjer, da det er veldig lenge siden jeg var her sist. Men det ser ut til at jeg har to kontoer, begge registrert med samme epost (tror jeg) og jeg får bare gjenopprettet passordet til denne her kontoen. den andre er @KvitKnekt Jeg kan stikke innom mods/admin-kanalen på IRC og be de hjelpe deg. Vet aldri hvor lang tid det er før noen admins ser det da. Ofte bare idler de der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg skulle ønske Lyc kunne svare på meldingen jeg sendte ham. Jeg får faen helt noia av å ikke ha dagen min lagt ut for meg allerede. Eller, vite om jeg skal på akvariet alene eller ikke. Forrige uke snakket han om at han skulle på We Love The 90s i Bergen iaff. Ser for meg HAN der. ... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg kan stikke innom mods/admin-kanalen på IRC og be de hjelpe deg. Vet aldri hvor lang tid det er før noen admins ser det da. Ofte bare idler de der. Fikk Preben til å ordne opp Men takk for tilbudet ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Forrige uke snakket han om at han skulle på We Love The 90s i Bergen iaff. Ser for meg HAN der. ... Det blei uansett utsatt en uke. Om de får det til da. Politiet vil ikke gi tillatelse pga. forrige gang var det så mye rus der. Jeg skulle ønske jeg hadde billetter. Fikk Preben til å ordne opp Men takk for tilbudet ^^ Jeg så ikke at du hadde posta fra den andre før jeg trykket på "post" Endret 13. april 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Det har i hvertfall blitt utsatt, og muligens avlyst i Trondheim... Endret 13. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Er det utsolgt da? Lars? Jeg tenkte å gå, men har ikke kjøpt billetter ennå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Akvariet i morgen sier du? Si. Møtes tolv på Dromedar i gågaten. Jeg skulle ønske Lyc kunne svare på meldingen jeg sendte ham. Jeg får faen helt noia av å ikke ha dagen min lagt ut for meg allerede. Eller, vite om jeg skal på akvariet alene eller ikke. Forrige uke snakket han om at han skulle på We Love The 90s i Bergen iaff. Ser for meg HAN der. ... Det er avlyst, vi pratet om det i dag. Han sa ja til akvariet i morgen, og nå bare svarer han ikke. Er det utsolgt da? Lars? Jeg tenkte å gå, men har ikke kjøpt billetter ennå. Avlyst. Endret 13. april 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Er det utsolgt da? Lars?Aner ikke, men kontoen er pretty much skrapet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg vurderer noen tusen siders hopp i DNFK for å bare lese-nyte meg gjennom "gode gamle dager". Fææn, det var forum-tider det. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Selv om konserten er flyttet stopper ikke festen. Sammen med Radio 1 kjører vi i gang preparty på Metro lørdag klokken 21.00. Mange 90 talls Djer kommer. DJ Thorpe og Kjell fra Infinity er to av gutta som vil ta dere tilbake til det glade 90tallet.Gratis inngang før 23.00 og klassiske 90tallsdrinker i baren. Kle deg til fest og still opp. La oss feste som om det var 1999. Virker ikke som om det er avlyst? ps. neste lørdag altså. Endret 13. april 2012 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) hei, jeg er ny her har dere lyttet til musikken i musikktråden min ja nei vet ikke Endret 13. april 2012 av L4r5 smileyspam Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Gode gamle tider var SO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 http://www.welovethe90s.no/pressemelding-utsatt-i-bergen-og-trondheim-gar-som-planlagt-i-de-andre-byene/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg