Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 takk smurfejenta mi <3 telefonselgerens bud For sannhet bringer sorg og nød,mens daglig løgn gir daglig brød. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ha ha, nice one. Jeg har merke etter å ha hatt på plaster på tommeln i et par dager. Tommeln er hvit og huden ujevn og nasty Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ha ha, nice one. Jeg har merke etter å ha hatt på plaster på tommeln i et par dager. Tommeln er hvit og huden ujevn og nasty du må lufte fingen en gang iblandt da... den trenger luft! Pai nei pizza Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 driver dere med i dag da? Hei Idapusen min foresten <3 en uke igjen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Drikker. Holdt på siden jeg våkna i 8-tida. Burger og alkohol er en fin start på dagen *veive til Demille* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 driver dere med i dag da? Hei Idapusen min foresten <3 en uke igjen Hei =D. Jeg spiser muffins og banan. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ja, lørdagsjobb er greit! Hei Demille, i seee youu! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei =D. Jeg spiser muffins og banan. Skjer bananen i skiver og legg den på muffinsen... kjempenamm Ja, lørdagsjobb er greit! næmmen er du også her Rasj jobber i dag du også? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Godag forum. Jeg laster opp på youtube. Great fun. Pokker i voll det er fint vær i Trondheim idag! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Godag forum. Jeg laster opp på youtube. Great fun. Pokker i voll det er fint vær i Trondheim idag! link når du er ferdig? og er regn i Arendal/Grimstad i dag Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) link når du er ferdig? og er regn i Arendal/Grimstad i dag Kan vel fikses. Regn? Trist. Hvordan går planene om å vandre tvers over Norge, forresten? La dansefoten gå; http://www.youtube.com/watch?v=hiQ6chpMqNE Endret 8. mars 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvordan går planene om å vandre tvers over Norge, forresten?Har fortsatt planer... men så lenge jeg er sammen med Nora, så må jeg vente med den planen tror jeg... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 lørdagsjobbing FTW! Jobber du som telefonselger hos Telio? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Javist er jeg på jobb idag Pai! Har hatt en uke fri, så det er godt å tjene litt grunkers igjen! Ellers noe nytt fra dere forumvenner? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jobber du som telefonselger hos Telio? nix... tele2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Okei. Ringte en fyr fra Telio som hørtes ut som deg. : Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ellers noe nytt fra dere forumvenner?I dag har jeg og Nora90 vært sammen i ett halvt år, og hun reiser til en øy som ligger i havet mellom Afrika og India Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hvordan er forumet hos dere idag? Tregt? Espen: Great success? Ring meg da! ehh.. ikke ment på dne måten, men kjeder meg litt skjønner du... Endret 8. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg