Itek Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Namnamlunch? Jeg startet med yoghurtrester og gikk over på brødskive med banan... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hmm... Minner meg på at jeg ikke har spist i dag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Namnamlunch? Jeg startet med yoghurtrester og gikk over på brødskive med banan... Lunsj som smaker namnam vel. Snakker du ikke babyspråk eller? Også kjent som Hedvig-språk Hmm... Minner meg på at jeg ikke har spist i dag. Know the feeling. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Gidder ikke lage meg mat da. Tar et glass appelsinjus siden den allerede står på bordet ved siden av meg. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Namnamlunch? Jeg startet med yoghurtrester og gikk over på brødskive med banan... Lunsj som smaker namnam vel. Snakker du ikke babyspråk eller? Også kjent som Hedvig-språk Hmm... Minner meg på at jeg ikke har spist i dag. Know the feeling. Namnamlunch forsto jeg var en god lunch, men ikke hva det var... Nå blir det snart en treretters middag, 1. scampi 2. svinefilet og 3. en oreokjeks-krem greie Det er nammnamm mat! SLURP! Det er en fare for at smaksløkene skal slå krøll på seg L4r5: Hender at jeg glemmer og spise selv, får bare vondt i hodet og orker ikke noe, - det inkluderer å lage mat >< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Nå vet jeg at til mandag skal jeg smøre meg niste når jeg skal på jobb. Jeg har ikke råd til å leve som de andre på avisa, som så ut til å stikke ut og spise på restaurant eller kjøpe seg overprisa pizza-slicer. Ellers var det gøy å ha noe å gjøre fra det øyeblikket jeg kom inn døra. Lette oppgaver også, får for håpentligvis et sted å sitte på mandag. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 20 kroner dagen istedet for niste koster ca 6000 kroner i året... (300 arb dager i året (?)). Jeg vil mye heller brukt pengene på andre ting... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Veldig kjekt med intern kantine som har fullt koldt/salatbord og forskjellige varmretter hver dag, både dag og kveldsskift. Og en lunsjbong koster 25 kr. De koster egentlig 85,-, men bedriften subsidierer resten for oss. Vet ikke hvordan jeg hadde sett ut hvis jeg ikke fikk noen faste, sunne varme måltider i uka. Vi får fisk en gang i uka også. Og kan ete så mye man vil, bare man har betalt en bong. Endret 13. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg lurer på om jeg skal laste ned TrueCrypt i tilfelle jeg dør. Da kan ingen få noen nasty overraskelser og ødelegge sitt inntrykk av meg når de i ettertid går gjennom maskina mi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Husker forresten når jeg jobbe på Telenor Mobil på fornebu, maten kosta sånn 60kr i kantinene, så vi dro heller opp til Esso et par hundre meter unna. Men en pølsemeny og ei flaske brus kosta jo nesten mere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Stikker innom for å fortelle dere at Lyc er kjempekoselig, og at jeg babler som et barn med ad/hd når frykten for pinlig stillhet oppstår. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Men hvem faen bryr seg om Solbakken da!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Norsk media. Neppe noen andre. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg drømte jeg reiste tilbake i tid, ca. 20-tallet til et eller annet sted der de snakka tysk, og møtte på forskjellige mennesker med problemer i livet, og hjalp dem. Blant annet ved å snakke om hvordan det var å gå til psykolog i moderne tid. Og ved å drepe fiendene deres for dem. Hjernen min er merkelig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 jeg har 100 kroner å kjøpe middag for, hva kjøper jeg? skal helst være sundt, og jeg vil lage det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg