LithitiumS Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Du er lei over at du ikke kjenner meg da. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Nå er det på tide å finne køya folkens! Skal være stille her fra 00:15. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Faen, når jeg leser enkelte poster her på forumet kjenner jeg IQ-en min renner ut av hodet og ned i et sluk. Og så får jeg lyst til å stange hodet gjentatte ganger i veggen med full kraft. Ikke relatert til noe i denne tråden denne gang. Jeg bare følte behovet for et utbrudd. Takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Du er lei over at du ikke kjenner meg da. Hvem var du igjen? Bundy-lookalike? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg glemte visst å si natta til dere Så godnatt og sov godt til nesten alle sammen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg er meg. Du nevner bundy, hvorfor er han ikke på forumet slik som før? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Faen, når jeg leser enkelte poster her på forumet kjenner jeg IQ-en min renner ut av hodet og ned i et sluk. Og så får jeg lyst til å stange hodet gjentatte ganger i veggen med full kraft. Ikke relatert til noe i denne tråden denne gang. Jeg bare følte behovet for et utbrudd. Takk for oppmerksomheten. Jeg vet hvordan det føles. Da stikker jeg på Youtube og setter på en video av mine gode mann deGrasse. Jeg er meg. Du nevner bundy, hvorfor er han ikke på forumet slik som før? Vokst opp? Fått seg noe annet å sysle med? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 This thread. Most of the time. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg glemte visst å si natta til dere Så godnatt og sov godt til nesten alle sammen. Nattaaa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 This thread. Most of the time. Who like short shorts? Jeg glemte visst å si natta til dere Så godnatt og sov godt til nesten alle sammen. Godnatt og sov godt til deg også. Ikke la sengedyra bite. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Slimda jeg ble ganske nysgjerrig. Får spørre ham senere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 WE LIKE SHORT SHORTS! *wiggle* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 L4r5, skal du ikke stenge meg ute? Det er din jobb å finne overtrampet, og evt vurdere straffeomfang på regelbrudd, men først må du komme med bevis, ellers gjør du ikke jobben din som moderator, og da burde du abdisere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 L4r5, skal du ikke stenge meg ute? Det er din jobb å finne overtrampet, og evt vurdere straffeomfang på regelbrudd, men først må du komme med bevis, ellers gjør du ikke jobben din som moderator, og da burde du abdisere. 1/10Cause you made me reply. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Liker du kjøttpudding Tricell? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Faen, når jeg leser enkelte poster her på forumet kjenner jeg IQ-en min renner ut av hodet og ned i et sluk. Og så får jeg lyst til å stange hodet gjentatte ganger i veggen med full kraft. Ikke relatert til noe i denne tråden denne gang. Jeg bare følte behovet for et utbrudd. Takk for oppmerksomheten. Jeg føler meg bare sååå mye smartere enn mange andre... mye bedre måte å se det på Endret 12. april 2012 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 L4r5, skal du ikke stenge meg ute? Det er din jobb å finne overtrampet, og evt vurdere straffeomfang på regelbrudd, men først må du komme med bevis, ellers gjør du ikke jobben din som moderator, og da burde du abdisere. 1/10Cause you made me reply. Du bryter retningslinjene ved å sitere innlegget rett over din post:( Liker du kjøttpudding Tricell? Du finner min besvarelse i koden under, den er kryptert med DES i ECB modus. Tzeic1tDlvE= Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Får legge med tidlig i dag. Døgnrytme repair mode engaged. Natta:) Endret 12. april 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Åja, er den den tiden på året hvor TriCell ikke er bannet og han løper fri på forumet i to uker før han blir bannet igjen? Natta <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Du bryter retningslinjene ved å sitere innlegget rett over din post:( Du lever farlig. Jeg er ikke i humør. Forøvrig skal ikke brudd på rettningslinjene kommenteres i tråden, men rapporteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg