LithitiumS Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Det er bare en fing. Har fortsatt 9 igjen om noe skulle gå galt. ( joke aside.) Endret 12. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Leger er for pyser. Ringer heller pappa, mye bedre. Å ringe pappa er for pyser. Skriv heller en bok om det. For hånd. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Skal jeg spise godteri nå, eller vente til i morgen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Du kan spise godteri etter middag. Og når vi snakker om middag. Jeg mekker laks med koriander, ingefær og chili. Nomnom! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Skal jeg spise godteri nå, eller vente til i morgen? Har du spist veldig usunt resten av uka da? If not, go ahead. Du kan spise godteri etter middag. Og når vi snakker om middag. Jeg mekker laks med koriander, ingefær og chili. Nomnom! Jeg er nettopp ferdig med en fortreffelig svinekotelett, med masse, masse, masse hvitløkssmør. Det var så sinnsykt godt. Hvorfor lagde jeg ikke en til Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Leger er for pyser. Ringer heller pappa, mye bedre. Å ringe pappa er for pyser. Skriv heller en bok om det. For hånd. Jeg kontakter jo kvalifisert helspersonell! =/ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Ikke spesielt Spiste faktisk også laks i dag, Lubbemann. Kan anbefale biff av limousinokse... Beste nånnsinn. Endret 12. april 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Leger er for pyser. Ringer heller pappa, mye bedre. Å ringe pappa er for pyser. Skriv heller en bok om det. For hånd. Jeg kontakter jo kvalifisert helspersonell! =/ Fair enough, jeg ringer mamma om jeg lurer på noe. Sykepleier, schø' Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg er nettopp ferdig med en fortreffelig svinekotelett, med masse, masse, masse hvitløkssmør. Det var så sinnsykt godt. Hvorfor lagde jeg ikke en til Fordi du er jente og media presser deg til å ikke spise så mye at du blir "feit"? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Fordi du er jente og media presser deg til å ikke spise så mye at du blir "feit"? Jeg må si at slankepress har jeg vært ganske så flink til å stå imot. Det er vel et større problem at jeg blir veldig fort mett, og ikke takler så altfor store porsjoner. Slimda can confirm. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Fair enough, jeg ringer mamma om jeg lurer på noe. Sykepleier, schø' Mamma? Hva er denne *sett inn symptom på tilfeldig STD* på kuken min? Slimda can confirm. Koffert? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg må si at slankepress har jeg vært ganske så flink til å stå imot. Det er vel et større problem at jeg blir veldig fort mett, og ikke takler så altfor store porsjoner. Slimda can confirm. Hvordan er det et problem? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Koffert? Whut. Jeg er veldig flink til å tenke koffert, men jeg snakka jo om mat Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hun får ikke inn mere. høhø.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hvordan er det et problem? Fordi mat er så godt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hun får ikke inn mere. høhø.. Du tog an! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Koffert? Whut. Jeg er veldig flink til å tenke koffert, men jeg snakka jo om mat Roman shower.Protip: Ikke ta bildesøk. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Det er alleredet torsdag o.O Uka går for fort. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Koffert? Whut. Jeg er veldig flink til å tenke koffert, men jeg snakka jo om mat Roman shower.Protip: Ikke ta bildesøk. Du tog an litt lengre :s Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Roman shower. Protip: Ikke ta bildesøk. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆææææææææææsj!!!!!!!! LAAAAAAAAAAAARS!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg