L4r5 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Herrejesus, jeg hater bloatware. Prøver å avinstallere noe HP-møkk på lappisen. Men, neida, "Følgende unødvendig dilldall du aldri bruker og sannsynligvis aldri kommer til å bruke er avhengig av programmet du vil avinstallere. Du mp avinstallere disse først." GI MEG HELLER EN MULIGHET TIL Å AVINSTALLERE ALLE DISSE SAMTIDIG I STEDET FOR EN OG EN! Seriøst. Jeg trenger faktisk verken ansiktsgjenkjenning eller HPs properitære disk- og filkryptering. Vil jeg kryptere noe så bruker jeg heller et skikkelig program. Og den dritten av en "Protection manager" prøver gjerne å restarte maskina mens jeg holder på med et fullskjermspill fordi det har kommet en liten og ubetydelig oppdatering. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Hmz. Gran Turismo 5 eller Forza 4 bilspill? Fikk plutselig lyst å kjøre bil på xbox. Og min skill level er lik null. Edit: Du vet du er gammel når tråder du svarte i for ÅTTE ÅR siden popper opp i Mine Innlegg. Endret 12. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Herrejesus, jeg hater bloatware. Prøver å avinstallere noe HP-møkk på lappisen. Men, neida, "Følgende unødvendig dilldall du aldri bruker og sannsynligvis aldri kommer til å bruke er avhengig av programmet du vil avinstallere. Du mp avinstallere disse først." GI MEG HELLER EN MULIGHET TIL Å AVINSTALLERE ALLE DISSE SAMTIDIG I STEDET FOR EN OG EN! Seriøst. Jeg trenger faktisk verken ansiktsgjenkjenning eller HPs properitære disk- og filkryptering. Vil jeg kryptere noe så bruker jeg heller et skikkelig program. Og den dritten av en "Protection manager" prøver gjerne å restarte maskina mens jeg holder på med et fullskjermspill fordi det har kommet en liten og ubetydelig oppdatering. Synes å huske at PC Decrapifier funka bra til akkurat dette formålet. Ikke helautomatisk, men den forenkler i alle fall prosessen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hjertelig takk for tipset. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Tror dere jeg klarer å holde meg energisk fram til klokken 09 i dag hvis jeg står opp 7.15 og legger meg kl 04-04.30? Jeg sovnet 3.15 i overigår og ble ikke trøtt hele dagen, så jeg trenger ikke mye søvn til vanlig. Det har jeg merket mange andre ganger også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Synes å huske at PC Decrapifier funka bra til akkurat dette formålet. Ikke helautomatisk, men den forenkler i alle fall prosessen. This. Hosted på majorgeeks også. Nå vedlikeholder jeg pcen hver dag, såe.. edit: nå skriker jeg for full lunge, og hører på metal. FY FAEN, jeg er kul. *Rage activated Endret 12. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg sovnet 3.15 i overigår og ble ikke trøtt hele dagen, så jeg trenger ikke mye søvn til vanlig. Det har jeg merket mange andre ganger også. Å sove handler ikke bare om å holde ut dagen, eller klare å stå opp... 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Tror dere jeg klarer å holde meg energisk fram til klokken 09 i dag hvis jeg står opp 7.15 og legger meg kl 04-04.30? Jeg sovnet 3.15 i overigår og ble ikke trøtt hele dagen, så jeg trenger ikke mye søvn til vanlig. Det har jeg merket mange andre ganger også. Jeg sovna kl 20 i går og sto opp kl 5. Kjør på! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Herrejesus, jeg hater bloatware. olol Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Enda en fantastisk morgen med motivasjon i bunn og bekymringer galore. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Espressoiskrem er helt vilt godt, i tilfelle noen lurte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Noen som vet hvordan statoil koppen funker? Må man i kassen med den når man har fylt på? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Nei, bare å forsyne seg. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Fikk 5 på prøvemuntlig Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Så synd. Går det bra med deg? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Tok du med dama som gifta seg med muren og kisene som fløy over i småfly? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg