Underpants Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 cHilifinger, er du i familie med Chris eller no sånt? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Se så tøft på postinga mi 1111 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) kan vel huske jeg drev med noe sånt å fransk timene i 8tendeJeg tror ærlig talt jeg lærte mer buisness og kortspill i de timene enn tysk for å si det sånn... Er fremdeles en som skylder meg 50kr fra tysktimene på ungdomskolen. Men han kom og henta eksen som ambulansesjåfør en gang så jeg tror vi er even... Se så tøft på postinga mi 1111 Binær Postcount er så kos! Gratla med femten poster. (8+4+2+1) Det blir lenge til neste gang du kan feire binær PC Endret 8. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Wæææh. Jeg vil ikke se mer på anoreksifilmen. :-| Det er det skumleste jeg har sett så langt i 2008. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 har ikke sett noe skummelt i 2008 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hvem er med på forum-karaoke-treff? Jeg har nettpp gjenoppdaget køntri-samlinga mi på PC-en.. Maybe she was smilin' in the mirror Maybe I was too, 'cause I was stoned Singin' every sad song on the juke-box one more time Honey, they were hittin' close to home And I said - Maybe this'll make you think I'm crazy Honey, don't feel lonesome if you do But if you wanna make a young man happy one more time I'd sure like to spend the night with you Chorus: And she said - Stranger Shut out the light and lead me Somewhere - shut out the shadows, too And while we lay there, makin' believe you love me Stranger, could I believe in you Maybe you got all you got together Maybe you keep rollin' like a stone Maybe some old lonesome song'll take you by surprise And leave you just a little more alone Chorus: Singing - Stranger Shut out the light and lead me Somewhere - shut out the shadows, too And while we lay there, makin' believe you love me Stranger, could I believe in you Chorus: Keep Singing - Stranger Shut out the light and lead me Somewhere - shut out the shadows, too And while we lay there, makin' believe you love me Stranger, could I believe in you *synge med* Endret 8. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 jeg er med så lenge en dropper cuntry-driten så Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Karaoke-kveld, hardrock og metal? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 jeg er med så lenge en dropper cuntry-driten så Så lenge jeg får gaule med til dårlige køntrisanger så kan du få lov til å hyle ut på det du vil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Cunt-try? Nooooo. Jeg vil ikke =(( Kunne også ha laget diskusjon.no talent ting Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Du kan få et gjensyn med det som mye mulig er verdens tøffeste musikkvideo, i hvert fall, b-real. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det ER verdens tøffeste musikkvideo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 http://www.ted.com/index.php/talks/view/id/223 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Tenkte å legge meg.. men så vil jeg egentlig sitte oppe, men der igjen vil jeg legge meg.. :S Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva gjør folket på en tidlig lørdags morgen, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg