Hellemyr Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hah, nå har jeg 2 hunder og en katt på rommet, reine dyrehagen. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Fant ut at Riskrem/Rislunsj fra Piano er mye bedre enn Risifrutti >< Kelly, skal du på konf kurs i morra? Endret 9. januar 2008 av Vietse Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Døh. Det er som å...ta av seg alle klærne og løpe naken på stortinget Oo. Det der hørtes gøy ut! Skal vi gjøre det en gang? Det hadde vært tøft å gjøre det, la oss gjøre det! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har den beste kjæresten Roser OG masasje Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Atald: En annen grunn til at hun byttet kan også være det at når gamle grisete menn leser om en ung jente som er bi så tror de at de er forpliktet til å sende skitne meldinger. Leser de at hun er lesbisk er de ikke like raskt ute med det Snakk for deg sjøl! Nei, jeg har ikke planer om å skrive på gaysir at jeg er lesbisk jente nei... Hæ? Nei, hvorfor skulle du det? Men lesbianpårn er hått... Ergo, gammel grisete mann+lesbisk ung jente=SISTEEERS ARE DOING IT FOR THEMSELVES!!! Ok, jeg aner ikke hva jeg snakker om, men det gjør fanden ta ingen andre heller! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har den beste kjæresten Roser OG masasje Pfft. han håper bare på et nummer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det hadde vært tøft å gjøre det, la oss gjøre det! Nakenforumtreff på stortinget FTW! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fant ut at Riskrem/Rislunsj fra Piano er mye bedre enn Risifrutti ><Kelly, skal du på konf kurs i morra? Ja, uheldigvis. Og denne gangen har jeg ingen unnskyldning .. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Woho, jeg er med i en spørreundersøkelse på telefonen. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pfft. han håper bare på et nummer Neida Det gjør han ikke. Han er bare snill Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det hadde vært tøft å gjøre det, la oss gjøre det! Nakenforumtreff på stortinget FTW! Indeed, hvem skal ta initiativet til å gjøre dette til en realitet? Jeg er for lat Endret 9. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har den beste kjæresten Roser OG masasje Hva fikk han til gjengjeld? Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haha, blir gøy (: kan jeg filme d? (a) Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pfft. han håper bare på et nummer Neida Det gjør han ikke. Han er bare snill Så han kommer aldri til å få noe, din sleiping Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nakenforumtreff på stortinget FTW! Jeg er med! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Woho, jeg er med i en spørreundersøkelse på telefonen. Hva spør de om? Pinlige spørsmål om underlivet ditt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Indeed, hvem skal ta initiativet til å gjøre dette til en realitet? Jeg er for lat Synes KittyCat kan lage en tråd om det jeg Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva fikk han til gjengjeld? Hmm... Han fikk lov å være her Hellemyr: That's life Endret 9. januar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva skjer med at duden som jeg snakket med skulle vite brutto årsinntekt for familien? Er det vanlig å spørre om det etter å ha snakket om boligpriser, lønn, Color Line og slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg