Datasmurf Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Note to self: Aldri si på internett hvilket politisk parti du er medlem i. Det gjelder forøvrig også hvilke parti du stemmer på. Jeg har lyst å gå på kino, men jeg har ingen venner. Null stress å gå på kino alene. Jeg får sjelden med meg folk på de filmene jeg vil se, så jeg har sett flere filmer på kino alene enn med venner. Et par ganger har jeg vært alene i salen også. Jeg har sokker i sandalene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Har visst klart å terge på meg 5000 Narvikværinger med å bare si neger Internett is funny Endret 11. april 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Mens jeg har to ulike sokker på. Slå den. Det har jeg hatt hele mitt liv, hah! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Fra vedtaket er fattet, kan tunnelen stå klar etter 10 til 14 år. Det er denne tunnelen bydelsutvalget ønsker seg til sin bydel. Rødmer nesten når jeg ser hvor effektive vi er i Norge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Nei, nå var jeg slem. Jeg satte inn en tom melkeboks i kjøleskapet igjen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Dere er gærne hele gjengen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Neh, je e itte gærn, men lobotomert i følge Dag Surpeis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Leste det der. Fantastisk! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hei kjipinger, hvor kjipe har dere vært i dag? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ikke fullt så kjip egentlig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hei kjipinger, hvor kjipe har dere vært i dag? Vi er ikke kjipe i dag, vi er rebelske Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Jeg har skrevet ukesmeny for neste uke. Okei, jeg har begynt på ukemeny for neste uke. Ukemeny uke 16: Mandag: Hjemmelagde fishdicks med pommes frites (ovnsbakt og perfect). Sukkererter og kinakål. Tirsdag: Kyllingnuggets, U&E-style, med stekt aubergine og squash på siden, pluss en rømmebasert dip i stedet for ketchup. Onsdag: Mango chutney-laks med resten av aubergine og squash-en. Rå rødløk og sukkererter. Torsdag: Veggis-kjøttboller av portobello og svarte bønner, ris og en halv avocado til hver. Edit: Føler meg jævlig flink, ass. Endret 11. april 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hei kjipinger, hvor kjipe har dere vært i dag? Vi er ikke kjipe i dag, vi er rebelske Hva har jeg sagt om den uanstendelige oppførselen? Har vondt i magen etter 1 liter druejuice. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ukesmeny hadde egentlig vært jævlig genialt. Men så var det problemet med å faktisk begynne... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 God idé.. kanskje jeg også skal gjøre det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg hadde aldri holdt meg til planen. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg har skrevet ukesmeny for neste uke. Okei, jeg har begynt på ukemeny for neste uke. Ukemeny uke 16: Mandag: Hjemmelagde fishdicks med pommes frites (ovnsbakt og perfect). Sukkererter og kinakål. Tirsdag: Kyllingnuggets, U&E-style, med stekt aubergine og squash på siden, pluss en rømmebasert dip i stedet for ketchup. Onsdag: Mango chutney-laks med resten av aubergine og squash-en. Rå rødløk og sukkererter. Torsdag: Veggis-kjøttboller av portobello og svarte bønner, ris og en halv avocado til hver. Edit: Føler meg jævlig flink, ass. Det der kommer du til å gidde nøyaktig 1 uke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Mandag: Hjemmelagde fishdicks med pommes frites (ovnsbakt og perfect). Sukkererter og kinakål. Er din mann like begeistret for fishdicks som deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg