Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Bullshit "liker ikke fisk". Fisk er nam, uansett. Fra stekt sild med poteter via trukket torsk til sitronmarinert laksefilet. Seibiff, fiskepinner, fiskegrateng, bålbakt fjellørret med urter, engangsgrillgrillet flyndre i skjærgården, sushi, røkelaks med eggerøre, makrell og så videre. Listen er uendelig. Fisk er digg. Folk som "ikke liker" helt normal norsk husmannskost er bortskjemte drittunger som fortjener pisk og ingen middag hvis de ikke spiser. /rant Sigh... hver gang det blir nevnt at man ikke er overbegeistra for fisk. Jeg kan faktisk ikke noe for det. Jeg smaker og smaker, og har lyst å like det, siden det er såpass vanlig, og veldig sunt. Men lukt og smak henger utrolig sterkt sammen, og jeg takler ikke lukten, og det påvirken smaken. Jeg spiser fiskeprodukter som fiskekaker og fiskeboller, vet det på ingen måte er like bra, men bedre enn ingenting. Sverdfisk er for øvrig godt. Og jeg lager min egen middag. Vel, det gir hvertfall bonuspoeng i min bok Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) One does not simply get tired of tacos. :!: Njaaaoo.. litt ^^ Lager det sikkert i helga. Edit: Hvorfor funker ikke le-smilyen lenger? Endret 11. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) One does not simply get tired of tacos. :!: Njaaaoo.. litt ^^ Lager det sikkert i helga. Edit: Hvorfor funker ikke le-smilyen lenger? :!: Den kommer opp når jeg skriver, men ikke når jeg poster. Endret 11. april 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Vel, jeg gjør et unntak for de som er allergiske mot visse typer mat, hvis det hjelper? Det har jo ingenting med saken å gjøre. Moren elsker jo epler, men hun er fortsatt allergisk mot det. Så ikke si at noen er barnslige ved å ikke like et matprodukt. Det blir for... barnslig. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 :!: Den kommer opp når jeg skriver, men ikke når jeg poster. borte vekk? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Vel, jeg gjør et unntak for de som er allergiske mot visse typer mat, hvis det hjelper? Det har jo ingenting med saken å gjøre. Moren elsker jo epler, men hun er fortsatt allergisk mot det. Så ikke si at noen er barnslige ved å ikke like et matprodukt. Det blir for... barnslig. Mr Touchy-About-This-Subject, er vi? Hadde foreldra dine fora deg med nok tomater når du var liten så hadde du sikkert likt tomater nå. [Personlig kan jeg ikke fordra makrell i tomat] Endret 11. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 :!: Den kommer opp når jeg skriver, men ikke når jeg poster. borte vekk? Håper ikke det. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) ... Endret 11. april 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Man kan lære seg til å like det meste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Synes forumet kan få bestemme hva jeg skal spise i dag... Spaghetti Carbonara? Bullshit "liker ikke fisk". Fisk er nam, uansett. Fra stekt sild med poteter via trukket torsk til sitronmarinert laksefilet. Seibiff, fiskepinner, fiskegrateng, bålbakt fjellørret med urter, engangsgrillgrillet flyndre i skjærgården, sushi, røkelaks med eggerøre, makrell og så videre. Listen er uendelig. Fisk er digg. Folk som "ikke liker" helt normal norsk husmannskost er bortskjemte drittunger som fortjener pisk og ingen middag hvis de ikke spiser. /rant Jeg har skrevet noen innlegg om det der tidligere i tråden. Her, her og her i alle fall. Så jo, det er fullt mulig å ikke like fisk. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg anser meg som slått Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 ... Omg, nysgjerrig!! Man kan lære seg til å like det meste. Sant, smaken kan læres opp, og den utvikler seg også gjennom livet. Men ikke når det gjelder alt Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hamburger. For helvete. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) ... Omg, nysgjerrig!! Prøvde meg bare på den smileyen. Men fikk det ikke til Endret 11. april 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Vi vil ha smileyen tilbake!!! Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) :!: teit. Endret 11. april 2012 av Rattlebone Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Vi vil ha smileyen tilbake!!! Vi lager opptøyer utenfor hovedkvarteret til Diskusjon.no! Ta med høygaffel og fakkel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Funfact 1: Alt man trenger for å fikse en tett vask er en leatherman og et kjøkkenhåndle. Funfact 2: Hvis noen lurer på hvor hu creepy jenta fra The Ring har blitt opp så fiska jeg hu akkurat opp fra vannlåsen på badet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Vi vil ha smileyen tilbake!!! Vi lager opptøyer utenfor hovedkvarteret til Diskusjon.no! Ta med høygaffel og fakkel. Tar med tissen min, jeg. Kaller den "Moe Lester". Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Vi lager opptøyer utenfor hovedkvarteret til Diskusjon.no! Ta med høygaffel og fakkel. Kan vi sette fyr på noe? Jeg liker ild. VI SETTER FYR PÅ LARS!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg