L4r5 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Endelig gikk bedriften min i + Happy happy Gratulerer. Da er første barriere brutt. Majoriteten av nye bedrifter går under før de noen sinne går i pluss. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hmm... dere er dårlige på å bestemme. Lei av taco, og ørret er usj Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hun liker ikke fisk. Baconsnurret svinefilet på en seng av grønnsaker da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hun liker ikke fisk. .You know me too well. Baconsnurret svinefilet på en seng av grønnsaker da. Ikke ille, ikke ille... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Eller lammelår i skiver med bakt hvitløk og fløtegratinerte poteter. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Slimda: Har jobbet som maler i 10 år. Fant plutselig ut i fjor at jeg kunne tjene mye mere på å starte enmannsforetak. Er endelig i pluss etter at jeg har brukt alt jeg tjente i fjor på utstyr som jeg trenger Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Nei, så kult. Det visste jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Lars.. jeg er fattig student, som ikke har så veldig mye peiling på mat. Jeg tror vi sier baconsurret svinefilet er maxnivået av hva jeg klarer og har råd til å lage Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hun liker ikke fisk. Bullshit "liker ikke fisk". Fisk er nam, uansett. Fra stekt sild med poteter via trukket torsk til sitronmarinert laksefilet. Seibiff, fiskepinner, fiskegrateng, bålbakt fjellørret med urter, engangsgrillgrillet flyndre i skjærgården, sushi, røkelaks med eggerøre, makrell og så videre. Listen er uendelig. Fisk er digg. Folk som "ikke liker" helt normal norsk husmannskost er bortskjemte drittunger som fortjener pisk og ingen middag hvis de ikke spiser. /rant Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg tror det blir enten restemat av diverse vi har hatt i påsken i dag, eller aspargessuppe med hjemmebakt hvitløksbrød. :] Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg klarte det igår, så da klarer du det idag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 http://www.shockblast.net/vadim-mahorov-photography/ Holy fuck fuckity fuck! Jeg blir dårlig i magen bare av å se på de bildene Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Endelig gikk bedriften min i + Happy happy Gratulerer. Da er første barriere brutt. Majoriteten av nye bedrifter går under før de noen sinne går i pluss. Blir nok ikke noe million bedrift,men slipper hvertfall NAV for en periode Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 /rant Folk er forskjellige. Smaker mat piss så smaker det piss. Jeg har selv prøvd i flere år å like tomater, men ikke faen om jeg klarer det. Uansett om det er vanlige tomater eller cherrytomater, så takler jeg hverken smaken eller følelsen av maten. Slik gjelder også fisk. Eller sjømat. Eller andre produkter. Det gjelder såklart for de som har prøvd flere ganger, og ikke bare sier at de ikke liker det fordi. Så ned fra din høye hest og pisk deg selv. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hmm... dere er dårlige på å bestemme. Lei av taco, og ørret er usj Stekt laksefilet i terninger med grønnsaksblanding og sweet chili-saus i tortillalefse (aka laksetaco). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Lars.. jeg er fattig student, som ikke har så veldig mye peiling på mat. Jeg tror vi sier baconsurret svinefilet er maxnivået av hva jeg klarer og har råd til å lage Det er ikke så vanskelig å lage. Bare kjøp ferdige gratinerte poteter som du slenger i ovnen. Lammelårskivene steker du raskt i panna. Det er ikke så dyrt. Du har råd til noe godt en gang i blandt. Hvitløkbåtene pakker du inn i litt folie med smør og hiver inn i ovnen sammen med potetene. Husk litt havsalt på dem før du gumler dem i deg. Ellers smaker de svært lite. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Bullshit "liker ikke fisk". Fisk er nam, uansett. Fra stekt sild med poteter via trukket torsk til sitronmarinert laksefilet. Seibiff, fiskepinner, fiskegrateng, bålbakt fjellørret med urter, engangsgrillgrillet flyndre i skjærgården, sushi, røkelaks med eggerøre, makrell og så videre. Listen er uendelig. Fisk er digg. Folk som "ikke liker" helt normal norsk husmannskost er bortskjemte drittunger som fortjener pisk og ingen middag hvis de ikke spiser. /rant Sigh... hver gang det blir nevnt at man ikke er overbegeistra for fisk. Jeg kan faktisk ikke noe for det. Jeg smaker og smaker, og har lyst å like det, siden det er såpass vanlig, og veldig sunt. Men lukt og smak henger utrolig sterkt sammen, og jeg takler ikke lukten, og det påvirken smaken. Jeg spiser fiskeprodukter som fiskekaker og fiskeboller, vet det på ingen måte er like bra, men bedre enn ingenting. Sverdfisk er for øvrig godt. Og jeg lager min egen middag. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 /rant Folk er forskjellige. Smaker mat piss så smaker det piss. Jeg har selv prøvd i flere år å like tomater, men ikke faen om jeg klarer det. Uansett om det er vanlige tomater eller cherrytomater, så takler jeg hverken smaken eller følelsen av maten. Slik gjelder også fisk. Eller sjømat. Eller andre produkter. Det gjelder såklart for de som har prøvd flere ganger, og ikke bare sier at de ikke liker det fordi. Så ned fra din høye hest og pisk deg selv. Vel, jeg gjør et unntak for de som er allergiske mot visse typer mat, hvis det hjelper? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Lei av taco One does not simply get tired of tacos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg