Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Edit: Hadde aldri forestilt meg at b-real hadde nordlandsdialekt. (Recent film-tråden) Lillehamring eller noe trodde jeg han var.
"Veint! Ikkje lægg på..prøv å førståå..men iikje leggg påååååååååååååhhhååå"

Joda, æ e nordlænding men pga sure sørlænninga så prøva main å skrive mæst mulig på bokmål :p

Nå hare jeg 14 poster=1100 :D

Fjorten kjærlighets tallet.

:love:

you_win_the_prize-thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan ikke "lukte" på japansk. Bare grammatikken tar deg halvannet år. : <

Edit: Bedre eksempel.

Kan jeg snyte meg på den da?

Jepp, go for it! Eneste jeg kan er "por favor". Usikker på om det er spansk også. :D
Er spansk ja.

Har hatt 2 år med spansk og jeg kan ikke en forbanna døyt. Koselige hurpelærer. Hun hatet meg fra dag 1.

Lenke til kommentar
Nynorsk regnes vel ikke som et eget språk, gjør det? Dessuten vil jeg ha noe som er litt mer fremmed enn det. Snakker jo egentlig en dialekt som likner veldig på nynorsk, da jeg er fra Molde. Komma forran "forresten" tror jeg, ja. :)

Nynorsk reknast vel som eit skriftspråk, altså eit språk? Vettkje. :p

Ok, da blir det komme før forresten. (:

Lenke til kommentar
Russisk, inn ut og all the way :yes:

Huff, hadde to folk som masa om bytur hele tia, en som snakka om hvor mye han ville pule med jenter og to normale her istad :wee: . Pokern blei ikke vellykka for å si det sånn.

Pule med jenter og to normale? Hæ? den tok jeg ikke =(

Lenke til kommentar
Edit: Hadde aldri forestilt meg at b-real hadde nordlandsdialekt. (Recent film-tråden) Lillehamring eller noe trodde jeg han var.
"Veint! Ikkje lægg på..prøv å førståå..men iikje leggg påååååååååååååhhhååå"

Joda, æ e nordlænding men pga sure sørlænninga så prøva main å skrive mæst mulig på bokmål :p

Nå hare jeg 14 poster=1100 :D

Fjorten kjærlighets tallet.

:love:

http://birdonthemoon.com/you_win_the_prize-thumb.jpeg

Ha-----Ha------Ha--------

*Store øyne*

Hjelp meg her

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10722659

Endret av b-real
fjernet et quotet bilde
Lenke til kommentar

Muligheten for å velge spansk på videregeående er jo muligens der da. Går VG2 medier og komm. nå og har søkt meg til påbygning til generell studiekompetanse. Regner med jeg må ha en eller annen form for språk i tillegg til engelsk og norsk, så, å snuse på spansk er vel ikke utelukket? :)

Lenke til kommentar
Ugh, jeg vil finne på noe i helga :(
Vær glad du har noen helger og ta av du. Har jobbet sånn 4-5 helger på rad nå...neste helg blir det Rock Mot Rus (yeah i know..) og da skal det faen meg bli godt med fri så vær glad du har noe å finne på. Egentlig burde jeg vel kanskje legge meg..jobb kl 0800 i morra..wiii!

Muligheten for å velge spansk på videregeående er jo muligens der da. Går VG2 medier og komm. nå og har søkt meg til påbygning til generell studiekompetanse. Regner med jeg må ha en eller annen form for språk i tillegg til engelsk og norsk, så, å snuse på spansk er vel ikke utelukket? :)

Spansk, fransk eller tysk.

Tysk is da shit for min del.

Lenke til kommentar

Heller spansk enn tysk synes nå jeg :)

Lenke til kommentar

Hadde tysk på videregående. Greit nok språk det, men vil gjerne prøve noe nytt. :D

Edit: Kan forresten ingenting tysk etter 3 år, bare så det er sagt.

An, auf, hinter, ihm, neber, über, unter, vor, schwissen - det husker jeg, men er usikker på staving.

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Vær glad du har noen helger og ta av du. Har jobbet sånn 4-5 helger på rad nå...neste helg blir det Rock Mot Rus (yeah i know..) og da skal det faen meg bli godt med fri så vær glad du har noe å finne på. Egentlig burde jeg vel kanskje legge meg..jobb kl 0800 i morra..wiii!

Jeg er jo ikke en gang i nærheten av og vite om noe jeg kan finne på som er sosialt, dessuten har jeg bare sitti inne og stura hver helg de siste ukene

Lenke til kommentar
Jeg er jo ikke en gang i nærheten av og vite om noe jeg kan finne på som er sosialt, dessuten har jeg bare sitti inne og stura hver helg de siste ukene
Så ta deg noen telefoner og "plag" noen bekjente av deg og hør om de vil finne på noe i helga :)

If not så kan du se om du får tak i noen her på forumet som bor i nærheten og som vil finne på noe sosialt :)

Lenke til kommentar
Hadde tysk på videregående. Greit nok språk det, men vil gjerne prøve noe nytt. :D

Edit: Kan forresten ingenting tysk etter 3 år, bare så det er sagt.

An, auf, hinter, ihm, neber, über, unter, vor, schwissen - det husker jeg, men er usikker på staving.

Jeg hadde tysk på ungdomsskolen og kan så pass at jeg kan stave meg gjennom bruksanvisinger o.l pluss forstå hva de sier til meg om det kommer noen turister å lurer på noe men det er verre med evnen til å svare

Heller spansk enn tysk synes nå jeg :)

Ja, hvorfor lære noe nyttig?

Nei si det, er vel en smaks sak.

Jeg har hatt 3 år med tysk og det holder for meg personlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...