Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Da har jeg fått utdelt oppgave til prøvemuntlig. Jeg fikk Samfunnsfag - Berlinmuren. Har presentasjon i morgen tidlig. Du MÅ ta med følgende historie på ett eller annet vis: Woman married to the Berlin Wall Og disse gutta her Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Visste dere at... ... Et menneske har i løpet av et liv i gjennomsnitt sovet i mer enn 2 måneder. ... Når en kvinne føder er det like smertefullt som hvis man tar en high-five litt for hardt. ... Om man hadde samlet alle dyrene på jorden kunne man fylt opp 30 fotballbaner. ... Hvert menneske iløpet av sitt liv tisser nesten 3 liter urin. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Punkt 1 stemmer. Punkt 2 har jeg dessverre ikke empirisk grunnlag til å fastslå om stemmer eller ikke. Punkt 3 stemmer definitivt. Punkt 4 er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Visste du at alt det Anulaibar postet er bullshit? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hørtes ikke ut som noe av det stemmer. Jeg er så sliten. Bah. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Visste du at alt det Anulaibar postet er bullshit? Skjerp deg, a! ... I en gjennomsnittelig butikk er det over 10 kunder per dag ... Et toalett blir brukt mer enn 230 ganger i løpet av fem år ... Et menneskes vekt varierer i alt fra 70 til 100 kg ... Det finnes over tredve dyrearter i Asia Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Skjerp deg, a! Kilder, plz! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Om Slimda. Du lyttet til Sky Is Over av Serj Takian igår. I know, Last.Fm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Huh. Det står en Honda moped / motorsykkel utenfor huset, men ingen vet hvem sin det er. Mamma trodde det var jeg som hadde besøk, men så vidt meg bekjent, har ikke noen vært på besøk hos meg siden påska. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Det heter vel ikke fri når du ikke har jobb, eller? Nå har jeg faktisk jobb, og går på skole. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Skjerp deg, a! Kilder, plz! Det heter vel ikke fri når du ikke har jobb, eller? Nå har jeg faktisk jobb, og går på skole. Åja. Så bra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ja, ikke sant? Men jeg har ikke klart å løse gåten med hvem som har satt fra seg en sort Honda moped uten skilter utenfor huset vårt en gang mellom 02:00 og 10:00. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Visste dere at... ... Et menneske har i løpet av et liv i gjennomsnitt sovet i mer enn 2 måneder. ... Når en kvinne føder er det like smertefullt som hvis man tar en high-five litt for hardt. ... Om man hadde samlet alle dyrene på jorden kunne man fylt opp 30 fotballbaner. ... Hvert menneske iløpet av sitt liv tisser nesten 3 liter urin. Visste du at alt det Anulaibar postet er bullshit? Skjerp deg, a! ... I en gjennomsnittelig butikk er det over 10 kunder per dag ... Et toalett blir brukt mer enn 230 ganger i løpet av fem år ... Et menneskes vekt varierer i alt fra 70 til 100 kg ... Det finnes over tredve dyrearter i Asia Seems legit. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ja, ikke sant? Men jeg har ikke klart å løse gåten med hvem som har satt fra seg en sort Honda moped uten skilter utenfor huset vårt en gang mellom 02:00 og 10:00. Håper det ikke er min :S Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Visste dere at... ... Et menneske har i løpet av et liv i gjennomsnitt sovet i mer enn 2 måneder. ... Når en kvinne føder er det like smertefullt som hvis man tar en high-five litt for hardt. ... Om man hadde samlet alle dyrene på jorden kunne man fylt opp 30 fotballbaner (and then some). ... Hvert menneske iløpet av sitt liv tisser nesten 3 liter urin (and then some).. Visste du at alt det Anulaibar postet er bullshit? Skjerp deg, a! ... I en gjennomsnittelig butikk er det over 10 kunder per dag ... Et toalett blir brukt mer enn 230 ganger i løpet av fem år ... Et menneskes vekt varierer i alt fra 70 til 100 kg (pluss andre vekter) ... Det finnes over tredve dyrearter i Asia Seems legit. Se uthevinger og kursiver, smartingen. Edit: For å ta et nytt eksempel: Det er flere enn tre sider av denne tråden. Endret 11. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 I tre av setningene har du selv lagt til tekst slik de er mulige å tolke i retningen du henviser til. Uten den teksten, fremstår innleggene som humbug. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Det er jo bare for å forklare at det er mer i teksten enn selve ordene viser, din jølle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ja, ikke sant? Men jeg har ikke klart å løse gåten med hvem som har satt fra seg en sort Honda moped uten skilter utenfor huset vårt en gang mellom 02:00 og 10:00. Håper det ikke er min :S Ligner den? Og i så fall, har mopeden din blitt stjålet og kjørt opp til et gudsforlatt sted i Sør-Trøndelag og avskiltet? http://imgur.com/i5DpO http://imgur.com/920rN http://imgur.com/BEJta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg