Bytex Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Batman: Vampire er den mest forfriskende batman-boka jeg har lest på lenge. Bats og Gotham får besøk av en ganske ufin gjeng med vampyrer, og bats blir bitt selv i en tidlig kamp, men prøver så godt han kan å være vampyr uten å drepe mennesker. Det failer ganske hardt etterhvert som han blir mere og mere monster. Endret 10. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 ehi jeg heter hansern og jeg kom nettopp hjem fra olsne bar og cafe. Det var en mann der som spanderte sambucca shots! god natt. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 For en merkelig start på dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Tror jeg snart må få mannet meg opp til å bestille tannlegetime. Har ikke vært hos en på 5-6 år, og de siste dagene har det gjort mer vondt i tennene enn normalt. Sist jeg var hos tannlegen, manglet jeg å fylle igjen 2 mikrohull. Siden da har to av fyllingene / plombene / hva enn det heter falt ut og et av mikrohullene har blitt til et regulært hull, sannsynligvis fordi jeg er alt for glad i brus og usunn mat. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 ehi jeg heter hansern og jeg kom nettopp hjem fra olsne bar og cafe. Det var en mann der som spanderte sambucca shots! god natt. Og nå husker du ikke noe fra de tre siste timene, men er merkelig sår i endetarmsåpningen? ---- Nytt nick. Jeg er så rebelsk. Also, noen, kjøp denne til meg: http://thephilterlounge.spreadshirt.no/no/american-apparel-zip-hoodie-8-bit-bunny-A19459205/customize/color/2#details Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hva betyr det nye nicket ditt? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (...)sannsynligvis fordi jeg er alt for glad i brus og usunn mat. Nå synes jeg ikke du må trekke konklusjoner. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hva betyr det nye nicket ditt? Dassmekaniker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 j står for Jonas, som er navnet mitt. Gir mer mening enn mine gamle nick: µp1is cvłñ clvñ clvn Hilde88 clvn Heeeeh :3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hmm. Lurer på om jeg har råd til dette. Etter en sjekk i speilet har jeg vel 7-8 nye hull, så må jeg ha nye fyllinger / plomber der de gamle falt ut, og tre av tennene mine ser ut til å ha begynt å råtne. Dette lover bra! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Og jeg som trodde det var en homage til J.J. fra Cannonball run Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hmm. Lurer på om jeg har råd til dette. Etter en sjekk i speilet har jeg vel 7-8 nye hull, så må jeg ha nye fyllinger / plomber der de gamle falt ut, og tre av tennene mine ser ut til å ha begynt å råtne. Dette lover bra! Forteller oss om den fantastisk gode munnhygienen din. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Å ha kjeften full av råttstubber gjør MYE mere vondt enn de tusenene det koster å fikse det hos tannlegen. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg sitter på et nachspiel som jeg selv har arrangert. Ingen er interessert i meg, så jeg lurer egentlig på hva i helvete det er jeg holder på med. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg sitter på et nachspiel som jeg selv har arrangert. Ingen er interessert i meg, så jeg lurer egentlig på hva i helvete det er jeg holder på med. Spill opp til dans. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Musikksnakk. Dere imponerer. Hurra, bare tre måneder til Flogging Molly! Wooo! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 God morgen, ha en god dag. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva heter den barne-tv-serien som handler om en jente som bor ved siden av en dyrepark? Så sklir hun ned fra vinduet sitt på halsen til en giraff osv. Den gikk for mange år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg