Datasmurf Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg går gjennom diverse sanger jeg liker fra hhv. Rush, Fly By Night, 2112, A Farewell to Kings, Moving Pictures, Hold Your Fire og Feedback. Har du noen sanger å anbefale fra Test for Echo? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Noen prate potet her? Ja, det kan jeg ha. I betasuppe. Betasuppe er awesome. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Vettafaen smurf, bare sett på Rush in Rio så har du de beste låtene fra alle tidsperiodene på en plass. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hvis ikke jeg var opptatt skulle jeg giftet meg med Bytex. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 D1v1d3 8y Z3r0: i got owned by my bio TA earlier in the year D1v1d3 8y Z3r0: she was like "So, what are some possible effects from mutated genes?" D1v1d3 8y Z3r0: i said "Well, it could cause different coding of proteins, or it could cause you to develop special powers, like retractable claws from your hands" D1v1d3 8y Z3r0: the TA was like, "Wrong. Those claws are government implants. Wolverine's mutant power is his healing ability." http://bash.org/?654170 Lol 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Noen prate potet her? Jeg habla gullerot. Jeg går gjennom diverse sanger jeg liker fra hhv. Rush, Fly By Night, 2112, A Farewell to Kings, Moving Pictures, Hold Your Fire og Feedback. Har du noen sanger å anbefale fra Test for Echo? Test for echo, the color of right, time and motion, og totem liker jeg best. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Synd for DEG, eplefe Og litt meg også kanskje. Endret 10. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Men det stemmer ikke. Wolverine sine klør var en del av mutasjonen hans, adamantium-skjelettet hans var myndighetene sitt arbeid. De gamle klørne hans knakk for et godt ord. Regenereringsevnene hans er grunnen til at han overlever å ha et i utgangspunktet giftig stoff som skjelett. Edit: Bytex: Jeg vet. Endret 10. april 2012 av Eplefe 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Men det stemmer ikke. Wolverine sine klør var en del av mutasjonen hans, adamantium-skjelettet hans var myndighetene sitt arbeid. De gamle klørne hans knakk for et godt ord. Regenereringsevnene hans er grunnen til at han overlever å ha et i utgangspunktet giftig stoff som skjelett. Nerdpoint awarded. edit: Det jeg er imponert over er hvordan de klarte å få det til å vokse som knivblader. Originalt minnet det ikke litt om kniver en gang. Endret 10. april 2012 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 STOLT TEGNESERIENERD RIGHT HERE. Raptus 01 - 10, bish. Gikk glipp av det i fjor, og det skal IKKE gjenta seg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hva gjør man på Raptus bortsett fra å stalke Mads Eriksen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Vettafaen smurf, bare sett på Rush in Rio så har du de beste låtene fra alle tidsperiodene på en plass. Er ikke det en konsert-video? Jeg foretrekker musikkfiler, da jeg enkelt og greit kan slenge de over på MP3-spilleren / brenne ut en CD og ha i bilen for roadtrips. Test for echo, the color of right, time and motion, og totem liker jeg best. Skal sjekke de ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 STOLT TEGNESERIENERD RIGHT HERE. Raptus 01 - 10, bish. Gikk glipp av det i fjor, og det skal IKKE gjenta seg. <------ kjenner Raptusgeneralen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Nei smurf, konserten kom på trippel-CD også. Trenger ikke rippe audio fra DVD. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hva gjør man på Raptus bortsett fra å stalke Mads Eriksen? Stalke andre serieskapere? Jeg ville stalket brorparten av folkene som poster regelmessig på nettserier.no. Nei smurf, konserten kom på trippel-CD også. Trenger ikke rippe audio fra DVD. Ooh, nice. Den må jeg skaffe meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hva gjør man på Raptus bortsett fra å stalke Mads Eriksen? Går på seminarer og foredrag, Q&As, kjøper stuff man ikke har råd til,får signert samlealbum og vanlige album og i enkelte tilfeller får man originaltegninger (jeg har av Batman, Spiderman og - om den ikke forsvant i klepto-fingrene til min eks-stemor - Sandman. <------ kjenner Raptusgeneralen Men fakta om mutantevnene til en av de mest sentrale x-mennene, det visste du ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det gjorde forøvrig ikke jeg heller, og jeg elsker tegneserier. Har bare ikke noe til overs for de amerikanske superhelt / mutant-tegneseriene. Holder meg vel generelt sett unna Marvel og DC. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hva gjør man på Raptus bortsett fra å stalke Mads Eriksen? Voldtar Mads Eriksen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Men fakta om mutantevnene til en av de mest sentrale x-mennene, det visste du ikke. Se editen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg