Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde hjertet mitt superdupersunt i påskeferien isåfall. Vi har jo alltid rødvin hjemme :)

Rødvin er noe man alltid må ha i skapet. Det er en basisvare på lik linje med melk, mel, egg, kaffe og dopapir. Man kan ikke leve uten.

Sant. Både rødvin som er eksepsjonelt god for mat, men kan drikkes om man ikke har noe annet, og rødvin som er eksepsjonelt god til å nippe til uten at man spiser en spesifikk type mat.

Man setter ikke på vokalmusikk når man jobber med noe..da sitter hvertfall bare jeg og tenker på teksten istedet for det jeg skal gjøre.

Det gjør heldigvis ikke jeg. Jeg bare forsvinner inn i min egen verden.

Blir vel og merke ikke bedre av at jeg bruker låter uten tekst. Da kommer inspirasjonen til helt andre ting flytende.

Da jeg satt med bacheloroppgaven for ett år siden, prøvde jeg å skrive mens jeg hørte på Windirs "Soknadalr", men det endte med at jeg åpnet et nytt tekstdokument og skrev ned et veldig basic manus til en vikingfilm, samt en drøss med rants, en start på en novelle og noen dikt.

Bør vel sette meg ned og høre på den igjen for å prøve og bli ferdig med noe av det jeg startet på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke kårene ganske trange i steinalderen?

Neida. Alt vi trengte var å gå på jakt et par timer hver dag og drasse med en mammut eller to hjem. Resten var fritid. Den brukte vi på å voldta damene og spise sopp så vi tura noe sykt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, de har visst droppa invite-greiene siden sist jeg sjekka. Hvis man ikke må ha det for å lage konto, da.

Edit: HÆ?! Skal dette rævprogrammet ha facebook-login? Og ingenting annet virker? Screw that.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Alt vi trengte var å gå på jakt et par timer hver dag og drasse med en mammut eller to hjem. Resten var fritid. Den brukte vi på å voldta damene og spise sopp så vi tura noe sykt.

Høres koselig ut. Min type livsstil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...