Heddy Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Bah. Får jo aldri lagt meg! Har vært lekkasje på badet, og måtte hjelpe til å få vekk alt vannet. Nå er jeg lys våken igjen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 For øvrig er du litt for høy til å være stormtrooper. Alle stormtroopers er kloner av Jango Fett, som er spilt av Temuera Morrison. Han er 171 cm i følge http://www.celebheights.com/ Dog er det også snakk om andre steder at stormtroopers er 6 foot (~183 cm). Nerdepoeng til deg hvertfall.] Får jeg ekstra nerdepoeng for å ha lasta ned 11.1 gb med Star Wars comics? Del! Del! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 For øvrig er du litt for høy til å være stormtrooper. Alle stormtroopers er kloner av Jango Fett, som er spilt av Temuera Morrison. Han er 171 cm i følge http://www.celebheights.com/ Dog er det også snakk om andre steder at stormtroopers er 6 foot (~183 cm). Nerdepoeng til deg hvertfall. Er Hedvig og Slimda det neste forumparet? Kan se sånn ut. Da blir det nok mange som blir skuffa her inne. Enjoy. Hvordan klarte du det? Aner ikke, la merke til en liten blemme om morgenen før jeg dro på jobb og tenkte det ikke var noe stress. Kommer hjem, slenger meg i sofaen og lar tutteluttene få litt luft, og VOILA! Blodalablem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Får jeg ekstra nerdepoeng for å ha lasta ned 11.1 gb med Star Wars comics? Nå begynner du å nærme deg Sheldon Cooper-nivå. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Er Hedvig og Slimda det neste forumparet? Nei. Har planer om å ta en tur på besøk til Hedvig og overbevise henne om at hun er lesbisk. Jeg sa bare at det er en blodblemme, ikke at det er den røde død. Det er deg jo! Hvordan går det i frysedisken? Kjente deg ikke igjen pga. avataren. Det tok en blodblemme før du kjente meg igjen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Bah. Får jo aldri lagt meg! Har vært lekkasje på badet, og måtte hjelpe til å få vekk alt vannet. Nå er jeg lys våken igjen Sett på noe avslappende musikk. Jeg satte på Rush for å konse bedre om skrivinga, men jeg blir så glad og rolig når jeg hører på det at jeg holder på å sovne på tastaturet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Bah. Får jo aldri lagt meg! Har vært lekkasje på badet, og måtte hjelpe til å få vekk alt vannet. Nå er jeg lys våken igjen Ta deg et glass rødvin med meg. Det er sunt for hjertet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Nei. Har planer om å ta en tur på besøk til Hedvig og overbevise henne om at hun er lesbisk. Husk kamera! Dette må filmes. "How to make a girl into a lesbian." 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 We're lost in the mall, Shuffling through the stores like zombies Well what is the point? What can money buy? My hands on a gun And I find the range, God, tempt me Well what did you say? Think I'm passing out Only apathy from the pills in me It's all in me, all in you Electricity from the pills in me It's all in me, all in you Only MTV and cod philosophy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Ta deg et glass rødvin med meg. Det er sunt for hjertet. Jeg gjorde hjertet mitt superdupersunt i påskeferien isåfall. Vi har jo alltid rødvin hjemme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Husk kamera! Dette må filmes. "How to make a girl into a lesbian." Hmm. Ikke dumt. Det kunne vært en god start på en karriere som film-fotograf. Forslag til bakgrunnsmusikk? (musikk er viktig) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Husk kamera! Dette må filmes. "How to make a girl into a lesbian." Hmm. Ikke dumt. Det kunne vært en god start på en karriere som film-fotograf. Forslag til bakgrunnsmusikk? (musikk er viktig) Ikke ignorer meg bitch! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg gjorde hjertet mitt superdupersunt i påskeferien isåfall. Vi har jo alltid rødvin hjemme Rødvin er noe man alltid må ha i skapet. Det er en basisvare på lik linje med melk, mel, egg, kaffe og dopapir. Man kan ikke leve uten. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Sanne ord Lars, sanne ord. Bortsett fra at jeg ikke drikker kaffe da. Så voksen er jeg ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Bah. Får jo aldri lagt meg! Har vært lekkasje på badet, og måtte hjelpe til å få vekk alt vannet. Nå er jeg lys våken igjen Sett på noe avslappende musikk. Jeg satte på Rush for å konse bedre om skrivinga, men jeg blir så glad og rolig når jeg hører på det at jeg holder på å sovne på tastaturet. Man setter ikke på vokalmusikk når man jobber med noe..da sitter hvertfall bare jeg og tenker på teksten istedet for det jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det tok en blodblemme før du kjente meg igjen? Sorry, fotballavatar får meg til å hoppe over innleggene dine Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hmm. Ikke dumt. Det kunne vært en god start på en karriere som film-fotograf. Forslag til bakgrunnsmusikk? (musikk er viktig) http://open.spotify.com/album/6yR18Pp58oVZeyh9hCKmIG ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Sanne ord Lars, sanne ord. Bortsett fra at jeg ikke drikker kaffe da. Så voksen er jeg ikke. Nei, men man vet aldri når man får besøk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Også sant. Som faktisk minner meg om at jeg har masse kaffe igjen fra forrige besøk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det tok en blodblemme før du kjente meg igjen? Sorry, fotballavatar får meg til å hoppe over innleggene dine Uhnluh. Men joa, fryseskapet sliter litt med tininga, men det kommer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg