Bytex Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Prison bitch bikinien får du sikkert tak i på ebay eller amazon ellerno sånt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Bare å klippe til et hvitt laken og teipe puppene fast, så har du Leia-kostyme. Og lage teite bolle-fletter. Drit i lakenet. Naken + bollefletter holder. Du er ganske kort, Lars. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hvor får man tak i Leia-kostyme? De kan ikke være så vanskelig å lage så kan sikkert få ei venninne til å sy den for en billig penge. Men er ikke du litt kort til å være stormtrooper? Vet ikke. Hvor høy må man være for å være stormtrooper? Passet mitt sier 176. Bør heller gjøre som i den nyeste episoden av How I Met Your Mother ! Ikke sett enda. Hva skjer der? Du får sjekke da vet du Nøkkelord er Barney og Stormtrooperdrakt. For øvrig er du litt for høy til å være stormtrooper. Alle stormtroopers er kloner av Jango Fett, som er spilt av Temuera Morrison. Han er 171 cm i følge http://www.celebheights.com/ Dog er det også snakk om andre steder at stormtroopers er 6 foot (~183 cm). Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Er Hedvig og Slimda det neste forumparet? 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Dog er det også snakk om andre steder at stormtroopers er 6 foot (~183 cm). Er Hedvig og Slimda det neste forumparet? Whaaat? Hvor kom det ifra? Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Dog er det også snakk om andre steder at stormtroopers er 6 foot (~183 cm). http://www.youtube.com/watch?v=dBQaLuqwtl8 Urutinert av the Empire å ikke lage høye nok dører for stormtrooperne sine Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Er Hedvig og Slimda det neste forumparet? Whaaat? Hvor kom det ifra? All flørtingen og tøsingen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Må jo ta over flørtingen og tøsingen etter som du har bare begynte å blogge om livet ditt her. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Love is in the air. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Må jo ta over flørtingen og tøsingen etter som du har bare begynte å blogge om livet ditt her. Evt. har gitt opp forumjenter og nettdating? Men det eneste som interesserer meg noe særlig i disse dager er jo livet mitt, så hva annet skal jeg preike om? Jeg skriver om World of Tanks i World of Tanks-tråden og spiller ikke noe særlig med WoW lenger heller. Brukte noen timer på å farme egg for mount i dag, men det var det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Sladrekjerringer Og god natt til alle forumfolk! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Noen som vet hvor man får kjøpt stormtrooper-drakt? Noen som vil se en blodblemme? Gjerne. Sweet, pic in 10. Enjoy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det der er jo ingenting... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Jeg sa bare at det er en blodblemme, ikke at det er den røde død. Endret 10. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 For øvrig er du litt for høy til å være stormtrooper. Alle stormtroopers er kloner av Jango Fett, som er spilt av Temuera Morrison. Han er 171 cm i følge http://www.celebheights.com/ Dog er det også snakk om andre steder at stormtroopers er 6 foot (~183 cm). Nerdepoeng til deg hvertfall. Er Hedvig og Slimda det neste forumparet? Kan se sånn ut. Da blir det nok mange som blir skuffa her inne. Enjoy. Hvordan klarte du det? 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 du he jo fått en ekstra tå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Mutasjon! Fallout-esque gitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Er Hedvig og Slimda det neste forumparet? Nei. Har planer om å ta en tur på besøk til Hedvig og overbevise henne om at hun er lesbisk. Jeg sa bare at det er en blodblemme, ikke at det er den røde død. Det er deg jo! Hvordan går det i frysedisken? Kjente deg ikke igjen pga. avataren. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 For øvrig er du litt for høy til å være stormtrooper. Alle stormtroopers er kloner av Jango Fett, som er spilt av Temuera Morrison. Han er 171 cm i følge http://www.celebheights.com/ Dog er det også snakk om andre steder at stormtroopers er 6 foot (~183 cm). Nerdepoeng til deg hvertfall.] Får jeg ekstra nerdepoeng for å ha lasta ned 11.1 gb med Star Wars comics? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg