Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg og spanjolen min har matchende armband.

Han gav meg eit. Oo

Det er litt homofilt, synes du ikke?
Nei; eller eg veit ikkje. Det er sånne kule armband, ikkje slike han har tvinna sjølv eller noko.
J..D... Jeg var ikke seriøs. Eller. Om jeg hadde vært seriøst hadde det vært "spanjolen min" jeg hadde reagert på, ikke det at dere hatte matchende armbånd. :|
Lenke til kommentar
Nei; eller eg veit ikkje. Det er sånne kule armband, ikkje slike han har tvinna sjølv eller noko.
Da er det homofilt. Du bør passe din anal i kveld :)
Utrolig hvor raskt dere svarer, da.
Dette er ikke så veldig raskt i forhold til hva det kan være :)
Lenke til kommentar

Bra det ikke er særlig raskere da, for da hadde jeg ikke hatt sjans å følge med på det som skjer her. Øyelokkene føles som murstein, men jeg skal nok klare å holde meg våken. Har forresten lyst å lære meg nytt språk. Tenkt litt på swahili (eller kiswahili som brukerne av språket kaller det), men spansk ser da moro ut. Forslag, noen? :)

Edit: Hadde aldri forestilt meg at b-real hadde nordlandsdialekt. (Recent film-tråden) Lillehamring eller noe trodde jeg han var.

Endret av Minus
Lenke til kommentar

Bra det ikke er særlig raskere da, for da hadde jeg ikke hatt sjans å følge med på det som skjer her. Øyelokkene føles som murstein, men jeg skal nok klare å holde meg våken. Har forresten lyst å lære meg nytt språk. Tenkt litt på swahili (eller kiswahili som brukerne av språket kaller det), men spansk ser da moro ut. Forslag, noen? :)

Nynorsk? Spansk sug, forresten.

Skal det vere komma før «forresten»?

Lenke til kommentar
Folk ble vel blendet av min og Demilles samtidige tilstedeværelse.
Hmm...vel..if it makes you happy: ok :)
Spansk er oppskrytt.

Personlig ville jeg heller ha luktet på Japansk.

Lenke til kommentar

Nynorsk regnes vel ikke som et eget språk, gjør det? Dessuten vil jeg ha noe som er litt mer fremmed enn det. Snakker jo egentlig en dialekt som likner veldig på nynorsk, da jeg er fra Molde. Komma forran "forresten" tror jeg, ja. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...