b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det en kan kalle yrkesskadet? Traumer. :sad: Wanna hug it out bitch? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvordan har du det da?Same old, same old. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eg og spanjolen min har matchende armband. Han gav meg eit. Oo Det er litt homofilt, synes du ikke? Nei; eller eg veit ikkje. Det er sånne kule armband, ikkje slike han har tvinna sjølv eller noko. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 L4R5: Skjønner Utrolig hvor raskt dere svarer, da. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Wanna hug it out bitch?Nat relli. *savne skipet * Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg bør vel snart legge meg, har vært oppe siden 5 i dag morrest Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har spilt for mye WOW. Var ute isted, og hjalp ei dame med å flytte på et gjerde sånn tilfeldig. Så sa hun "tusen takk". Da tenkte jeg "200 xp". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eg og spanjolen min har matchende armband. Han gav meg eit. Oo Det er litt homofilt, synes du ikke?Nei; eller eg veit ikkje. Det er sånne kule armband, ikkje slike han har tvinna sjølv eller noko.J..D... Jeg var ikke seriøs. Eller. Om jeg hadde vært seriøst hadde det vært "spanjolen min" jeg hadde reagert på, ikke det at dere hatte matchende armbånd. :| Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nei; eller eg veit ikkje. Det er sånne kule armband, ikkje slike han har tvinna sjølv eller noko.Da er det homofilt. Du bør passe din anal i kveld Utrolig hvor raskt dere svarer, da.Dette er ikke så veldig raskt i forhold til hva det kan være Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ok, flott, for eg tenkte litt over om eg skulle låse døra til rommet mitt den kvelden. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Dette er ikke så veldig raskt i forhold til hva det kan være Folk ble vel blendet av min og Demilles samtidige tilstedeværelse. np 4137. Red Hot Chili Peppers - [by The Way #01] By The Way Endret 7. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Nei; eller eg veit ikkje. Det er sånne kule armband, ikkje slike han har tvinna sjølv eller noko.Da er det homofilt. Du bør passe din anal i kveld Utrolig hvor raskt dere svarer, da.Dette er ikke så veldig raskt i forhold til hva det kan være Bra det ikke er særlig raskere da, for da hadde jeg ikke hatt sjans å følge med på det som skjer her. Øyelokkene føles som murstein, men jeg skal nok klare å holde meg våken. Har forresten lyst å lære meg nytt språk. Tenkt litt på swahili (eller kiswahili som brukerne av språket kaller det), men spansk ser da moro ut. Forslag, noen? Edit: Hadde aldri forestilt meg at b-real hadde nordlandsdialekt. (Recent film-tråden) Lillehamring eller noe trodde jeg han var. Endret 7. mars 2008 av Minus Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nå hare jeg 14 poster=1100 Fjorten kjærlighets tallet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nei; eller eg veit ikkje. Det er sånne kule armband, ikkje slike han har tvinna sjølv eller noko.Da er det homofilt. Du bør passe din anal i kveld Utrolig hvor raskt dere svarer, da.Dette er ikke så veldig raskt i forhold til hva det kan være Bra det ikke er særlig raskere da, for da hadde jeg ikke hatt sjans å følge med på det som skjer her. Øyelokkene føles som murstein, men jeg skal nok klare å holde meg våken. Har forresten lyst å lære meg nytt språk. Tenkt litt på swahili (eller kiswahili som brukerne av språket kaller det), men spansk ser da moro ut. Forslag, noen? Nynorsk? Spansk sug, forresten. Skal det vere komma før «forresten»? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Folk ble vel blendet av min og Demilles samtidige tilstedeværelse.Hmm...vel..if it makes you happy: ok Bra det ikke er særlig raskere da, for da hadde jeg ikke hatt sjans å følge med på det som skjer her. Øyelokkene føles som murstein, men jeg skal nok klare å holde meg våken. Har forresten lyst å lære meg nytt språk. Tenkt litt på swahili (eller kiswahili som brukerne av språket kaller det), men spansk ser da moro ut. Forslag, noen? Spansk er oppskrytt. Personlig ville jeg heller ha luktet på Japansk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Man kan ikke "lukte" på japansk. Bare grammatikken tar deg halvannet år. : < Edit: Bedre eksempel. Endret 7. mars 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nynorsk regnes vel ikke som et eget språk, gjør det? Dessuten vil jeg ha noe som er litt mer fremmed enn det. Snakker jo egentlig en dialekt som likner veldig på nynorsk, da jeg er fra Molde. Komma forran "forresten" tror jeg, ja. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg kunne godt tenkt meg å kunne spansk, lærte endel den uken jeg var der men kunne tenkt meg ett kurs også Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg kunne godt tenkt meg å kunne spansk, lærte endel den uken jeg var der men kunne tenkt meg ett kurs også Jepp, go for it! Eneste jeg kan er "por favor". Usikker på om det er spansk også. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nei, har du sett på maken! Endelig en ordentlig person å se blant alt rasket. Nu går alt så meget bedre. Åh, det er bra. Folk ble vel blendet av min og Demilles samtidige tilstedeværelse. Du er så sjarmerende. Savnet meg litt eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg