Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Den idioten burde ha blitt tiltalt, og skulle ha betalt 28 millioner kroner i erstatninger for ødelagt eiendom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Du kan jo gjøre som han italienske studenten i Bergen da, som svidde av et helt kvartal med verna bygninger fordi han glemte pizza'en i ovnen før han la seg i fylla. Dessverre ingen verneverdige bygninger i nærheten her. Kan prøve å ta livet av flest mulig småbarnsfamilier da. Tror det er en del i nærheten her. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Må bare elske kontorfolk som godkjenner oppstartsmeldinger på anlegg som ikke virker/er ferdige, ei heller er testet og uten at de har hørt med verken meg eller elektriker. Men kunden hadde de hørt med! Jaja, får trøste meg med GoT og grandis. Og klem da, selvsagt! GoT? Game of Thrones? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Jeg kjente det ble varmt inni meg tidligre i dag. Jeg snakket med en buddy som er it-lærling på skolen jeg går, så gikk jeg mot døra og forbi et par damer med en barbær i hendene, så hører jeg bak meg "JEG TROR JEG HAR VIRUS PÅ PCEN!!11!! =O" Så sinnsykt glad jeg ikke var han som måtte hjelpe de middelaldrende damene. Endret 10. april 2012 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Nei, Granny, old Tranny. En ny dokumentarserie på amerikansk TV. Jeg kjente det ble varmt inni meg tidligre i dag. Jeg snakket med en buddy som er it-lærling på skolen jeg går, så gikk jeg mot døra møtte et par damer med en barbær i hendene, så hører jeg bak meg "JEG TROR JEG HAR VIRUS PÅ PCEN!!11!! =O" IT-lærlingen får snakke med heite jenter, som kommer til HAN. Deilig stilling. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 GoT? Game of Thrones? Jau. Nei, Granny, old Tranny. En ny dokumentarserie på amerikansk TV. Kom du ikke på noe bedre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Nei. Er opptatt med å ikke brenne ned kjøkkenet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg har muligens funnet tidenes beste/verste youtubetroll. Skrev det her originalt på de norske forumene til Everton FC, så mulig det blir litt mye fotball for folk, men kommentarene til denne fyren er fortsatt priceless. Personen heter xVISIONx, og er åpenbart ingen Evertonfan. Vil også tro han har et heller stusselig liv, når han bruker såpass mye tid og energi på å kun skrive drit. Here goes: (Om Everton)Liverpool just got sick of Everton fans chatting shit and trying to take the piss when they've got nothing to take the piss over, no trophies in 17 years, so shit.(Om Ivanovic)Why lie, it didn't happen, I tell you what did happen, me fucking you mother. (Om ei på britisk idol)Shes a slag and a whore, just like your sister. (Om Everton)The village peoples club more like it. How come Everton are shit and have won nothing for 17 years? It's cos' you sucked your nans penis last night (Fra Everton mot Arsenal-video)I saw you sucking your dads cock last night in an alley way you little mug hahahhaa, fucking paedo victim. (Gudene vet hvem stakkar dette er til)So is your mum in bed but I still ruin her ass every night for a laugh. (Om rebecca black)I really do hope she dies in a fire, along with Gay Bieber. (Om Donovan)Clear dive you little fucking nob jockey, you suck cock each night you cunt, go die in America you little twat your mum is a slut. (Om Everton/Evertonfans)17 years, wipe away your tears. Everton are shit, just like your mum in bed but I still fuck the slut. Now jog on you little worm, fucking nonce, ya dad nonced your little sister with his small fingers, then poked you up the arse an say 'Jay, you're dads special little boy' an ever since then you... (Om en danser?)You take it up the bum every night don't you fudgy. (Om liverpools innkjøp av spillere)but we have sold players ya fuckin dickhead like: torres, meriele, kyriakos ect.... so we have only spent about 10 mil ya fuck fanny (Til en video av en fyr som kommer hjem til familien fra krigen?)If I was in the same room as you now, I'd ruin your face and interrupt the rest of your life you little shit. (Om Everton)Copying Liverpool songs again, EVERTON ARE SHIT! Always in Liverpools shadow, fucking thug twats. (Om en sanger?)You're a cock sucker you tit. Why are these dickheads? You fucking cock sucking dad fucking cunt. (Om Giggs)Sleeping with your brothers wife for almost a decade and cheating on your own wife is a disgrace, Ryan Giggs is a gay and fucks your dad each night. (Om Millwall)Millwall are shit, and so are there fans. They're all pussies who suck cock. (Om Justin Bieber-fans, altså barn)I'd happily punch everyone of these little whores out. Dirty fuckers are going to die through my fist. (Jeg aner ikke hva detta er om engang)Your mum is a wool, but I still let her suck my cock. She told me you suck your dads cock, cos' you're a gay boy. (Kommentar til en liverpooltråd)You are a cock sucker, your dad is filthy an you suck his ass. (Ang Balotelli)Theres no explanation to why his right foot goes backwards, he clearly meant it. Stop being a cock sucker and love a pussy for once you cock sucking dad fucker. (Om Tottenham)You get treaten like shit because you are a piece of shit. Og nei, jeg har ikke lett etter innleggene hans. Dette er et så godt som kronologisk sitat fra personens youtubeside, der "siste kommentarer" vises. Det er uansett fantastiske greier. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Siden vi snakker om Youtube: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Siden vi snakker om Youtube: *sensurert* Rapportert for nettsøppel og støtende innhold. Endret 10. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Er ikke blasfemi lov her? Endret 10. april 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Bare hvis den er ekstra femi. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=wJfigQKfI0g&list=FLEgLhMsfcaFrcK7dQwAQVyw&index=1&feature=plpp_video Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 I dagens episode av Eplefe finner ut ting på den harde måten: Det er altså en grunn til at man bør tømme melkekartonger før man åpner toppen på dem. Also, toppen min lukter lunken melk. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Er ikke blasfemi lov her? Jesus fucking christ, det er da en selvfølge. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Er ikke blasfemi lov her? Jesus fucking christ, det er da en selvfølge. Jeg skjønner ikke, var det ironi? Jeg ser ingen grunn til at blasfemi ikke skal være lov her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Melk som gikk ut på dato i dag. Måtte tømmes, skylles, brettes og stappes. Jeg har fingrene til en giktpasient nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg