Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere "ladet opp" på ferie? Jeg er egentlig litt tvilende til den tanken. Jeg synes aldri jeg er slappere enn etter en ferie og jeg trenger tid for å komme inn i arbeidsrytmen igjen, på samme måte som etter en helg, bare verre. Ferier bare minner deg på hvor godt livet kunne vært om man hadde nok penger til å ikke jobbe og gjør deg deprimert når virkeligheten synker inn. :hmm:

Men selvfølgelig, kortvarig lykke er bedre enn ingen lykke overhodet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For en slack dag. Våkna for en time siden, brukte den første halvtimen på å finne ut hvilken dag det var, den neste på om jeg var våken eller ei.

"Morgengymnastikken" er unnagjort og stive ledd har fått ny giv, også lagt igjen en melding på svareren til sjefen med spørsmål om når jeg skal begynne å jobbe.

Da blirre mat og så sitte ute i solen med te og en god bok eller noe.

Lenke til kommentar

Om du bruker en time på å finne ut hvilken dag det er, og hvorvidt du er våken eller ei, så kan jeg anbefale deg å se på mobiltelefonen. Den viser hvilken dag det er, i lysende farger.

Alternativt kan du bare dra deg selv ut av senga, så våkner du. :tease:

Lenke til kommentar

For en slack dag. Våkna for en time siden, brukte den første halvtimen på å finne ut hvilken dag det var, den neste på om jeg var våken eller ei.

Vet at Wallace and Gromit har noen gode ideer på hvordan man raskt kan komme seg opp om morgenen...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vet at Wallace and Gromit har noen gode ideer på hvordan man raskt kan komme seg opp om morgenen...

Jeg trenger ikke å komme meg raskt opp når jeg har fri. :p

Om du bruker en time på å finne ut hvilken dag det er, og hvorvidt du er våken eller ei, så kan jeg anbefale deg å se på mobiltelefonen. Den viser hvilken dag det er, i lysende farger.

Alternativt kan du bare dra deg selv ut av senga, så våkner du. :tease:

Jeg var våken. Og jeg sjekket mobilen. Vel, jeg sjekket Twitter. Der var det masse tweets om blåmandag, men jeg visste at det ikke var mandag, men trodde kanskje det var onsdag. :p

Lenke til kommentar

Vel, jeg har levd slaraffenlivet til Datasmurf helt siden onsdag når påskeferien startet. Anbefales ikke. 10-12 timer i senga en dag, null søvn neste dag, sliten hele ettermiddagen, orka ikke gjøre noe, 2-3 timer søvn midt på natta/morgenen/ettermiddagen, sitte oppe hele natta og kjede seg, legge seg og ikke få sove før etter 3 timer etc etc etc. Jeg trenger rutiner ellers blir jeg bare gal. 3 ganger avtalte jeg å dra inn til Oslo og besøke en kompis, men avlyste det hver gang fordi jeg var for trøtt til å bevege meg utendørs.

Nå skal jeg på jobb etter å ha ligget 7 timer i senga uten å sove.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...