b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Second try: Var da djævelsk så du skulle ha oppmerksomhet... Endret 7. mars 2008 av b-real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 God kveld, då! Kva er oppe? Statoil er oppe, men shell er stengt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 God kveld, då! Kva er oppe? Meg, dessverre. Men det går over nå. God natt, for andre gang. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Han kalte meg også hore, han var også forelsket i meg Da han hadde vokst av seg den hore-greia dro vi på date. Neeeeeeieh, la dem bløøøøø. 4685. The Offspring - [smash #14] Smash Endret 7. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 God kveld, då! Kva er oppe? Meg, dessverre. Men det går over nå. God natt, for andre gang. bonne nuit Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Var da djævelsk så du skulle ha oppmerksomhet... Se skipet i bakgrunnen! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skarstad Hvordan går det med denne kjekkasen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Var da djævelsk så du skulle ha oppmerksomhet... Se skipet i bakgrunnen! HAHAHA! Har ikke anelser hvor mange ganger jeg har sett det bildet der men ikke svarten om jeg har fått med meg at det er en båt der oppe ^____^ Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 God kveld godtfolk! Første post i forumkaféen.. Akkurat sett Lost S01e08, spennende! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 God kveld, då! Kva er oppe? Meg, dessverre. Men det går over nå. God natt, for andre gang. Eg har sagt før at eg oppfattar «God natt» som eit avskjedsord, så eg misforstod deg og trudde du la deg. God natt til deg! Ok, så vil eg ha litt oppmerksamheit, men då er spørsmålet kva «oppmerksomhet» er på nynorsk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 HAHAHA!Har ikke anelser hvor mange ganger jeg har sett det bildet der men ikke svarten om jeg har fått med meg at det er en båt der oppe ^____^ Det var det første jeg så... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 God kveld godtfolk! Første post i forumkaféen.. Akkurat sett Lost S01e08, spennende! God kveld, que tal? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det var det første jeg så... Det en kan kalle yrkesskadet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 God kveld godtfolk! Første post i forumkaféen.. Akkurat sett Lost S01e08, spennende! Velkommen! Long time, no see... Hvordan går det med den karen? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det en kan kalle yrkesskadet? Traumer. :sad: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eg og spanjolen min har matchende armband. Han gav meg eit. Oo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eg og spanjolen min har matchende armband. Han gav meg eit. Oo Det er litt homofilt, syntes du ikke? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 God kveld godtfolk! Første post i forumkaféen.. Akkurat sett Lost S01e08, spennende! Velkommen! Long time, no see... Hvordan går det med den karen? Går veldig bra! Eneste minuset er at jeg er så forferdelig trøtt i helgene, men vil ikke legge meg enda. Synes det er litt kjipt å være den første som legger seg av alle jeg kjenner. Hvordan har du det da? Underpants: Har det kjempeflott! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nå har Håksminator vært flink og slettet alle vedleggene mine. Nå har jeg god plass :> Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skarstad Hvordan går det med denne kjekkasen? Nei, har du sett på maken! Endelig en ordentlig person å se blant alt rasket. Nu går alt så meget bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg