Kakeshoma Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hvordan er livet i dag da? Relativt deprimerende, med et hint av dont give a fawk. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kjedelig. Her er det ganske chill og et hint av jeg er glad. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Tilbake i Norge etter en turbulent utenlandstur. Jeg er offisielt en sliten, gammel mann. 420/four-twenty. Blir nok Berlin, Los angeles, California og San Fransisco før jeg tar turen til Nederland. Mye jeg kunne tenkt meg å fått med meg der også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg har nok en gang beregna altfor god tid, og kjeder meg på gardemoen Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Men sånn skal det være! Man må alltid beregne såpass med tid at man har råd til uhell og forsinkelser. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg gjør det heller motsatt. Jeg gjør alt for å ikke sitte å vente og kjede meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg blir så superstressa hvis jeg har dårlig tid, så må alltid regne litt ekstra. Hater stress. Ikke at det er så supermorsomt å sitte her, men jaja ^^ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Også er det vært en ulykke på veien, flybussen 15 min forsinket og du rekker ikke flyet ditt til New York, med alle komplikasjonene det medfører...kjedelig. :nei2: Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Også er det vært en ulykke på veien, flybussen 15 min forsinket og du rekker ikke flyet ditt til New York, med alle komplikasjonene det medfører...kjedelig. :nei2: Jepp. Det er veldig kjedelig. Men i motsetning til hedvig, så liker jeg litt stress. Det gir en liten spenning. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg pleier å gjøre det sånn at jeg kan miste et flytog, da kommer jeg ofte et par minutter før passasjerene går inn på flyet... Så reiser jeg helst uten koffert da... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Har gått en tur i drittværet, og nå skal jeg lage te og se på Lost in translation Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg kan ta meg av henne... Javel? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg blir ikke overrasket om jeg våkner til en dag med snø på bakken i morgen... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Har gått en tur i drittværet, og nå skal jeg lage te og se på Lost in translation ! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Har gått en tur i drittværet, og nå skal jeg lage te og se på Lost in translation Var det like eventyrlig som det hørtes ut, eller var det bedre på "papir"? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Back in the tro-tro-Trondheim!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg