Kakeshoma Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Come on man, 96% bro. We gonbe rich. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 sprit? Verre dritt skal man se lenge etter, fører bare til hukommelsetap. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Har du sett på Drugs Inc på National Geographic? Er ikke så lett å lage meth..de har JÆVLIG mye utstyr..og det kan eksplodere når som helst. Pluss at tablettene de bruker til ingrediens må de ha hundrevis av for en ladning..så de må kjøre rundt til forskjellige apoteker hver dag og handle maxkvoten uten at "noen" blir suspicious. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Meth... 96% pure. Blåser ut hjernen din... Inspirert av Breaking Bad... Skal vi sette igang? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Ja du får henge i og skaffe ingredienser fra apoteket..sikkert INGEN som lurer på hvorfor du kjøper pakkevis med tabletter i slengen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Meth... 96% pure. Blåser ut hjernen din... Inspirert av Breaking Bad... Skal vi sette igang? YEAH, SCIENCE! Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Meth... 96% pure. Blåser ut hjernen din... Inspirert av Breaking Bad... Skal vi sette igang? YEAH, SCIENCE! Det kalles "troll science". Problem? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Eg bare tulla. Har aldri prøvd noe dop av noe slag, tenker å fortsette sånn og... Neida så, ellers står det bra til? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Har du sett på Drugs Inc på National Geographic? Er ikke så lett å lage meth..de har JÆVLIG mye utstyr..og det kan eksplodere når som helst. Pluss at tablettene de bruker til ingrediens må de ha hundrevis av for en ladning..så de må kjøre rundt til forskjellige apoteker hver dag og handle maxkvoten uten at "noen" blir suspicious. Kult, ser ikke på TV lengre, men nå har jeg noe å se på i morgen kveld. I tillegg til et par terra med 1080p filmer fra TG. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kult, ser ikke på TV lengre Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Meth... 96% pure. Blåser ut hjernen din... Inspirert av Breaking Bad... Skal vi sette igang? YEAH, SCIENCE! Det kalles "troll science". Problem? Meth... 96% pure. Blåser ut hjernen din... Inspirert av Breaking Bad... Skal vi sette igang? YEAH, SCIENCE! Det kalles "troll science". Problem? ok, jeg skjønner. du har ikke sett breaking bad? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kult, ser ikke på TV lengre Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Meth... 96% pure. Blåser ut hjernen din... Inspirert av Breaking Bad... Skal vi sette igang? YEAH, SCIENCE! Det kalles "troll science". Problem? Meth... 96% pure. Blåser ut hjernen din... Inspirert av Breaking Bad... Skal vi sette igang? YEAH, SCIENCE! Det kalles "troll science". Problem? ok, jeg skjønner. du har ikke sett breaking bad? Nei. Sliter du med det, kanskje? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hva består livet av om man ikke ser på TV? Ikke nødvendigvis på TVen da. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Har du sett på Drugs Inc på National Geographic? Er ikke så lett å lage meth..de har JÆVLIG mye utstyr..og det kan eksplodere når som helst. Pluss at tablettene de bruker til ingrediens må de ha hundrevis av for en ladning..så de må kjøre rundt til forskjellige apoteker hver dag og handle maxkvoten uten at "noen" blir suspicious. Kult, ser ikke på TV lengre, men nå har jeg noe å se på i morgen kveld. I tillegg til et par terra med 1080p filmer fra TG. Drugs Inc er bra. Går god for den Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Meth... 96% pure. Blåser ut hjernen din... Inspirert av Breaking Bad... Skal vi sette igang? YEAH, SCIENCE! Det kalles "troll science". Problem? Meth... 96% pure. Blåser ut hjernen din... Inspirert av Breaking Bad... Skal vi sette igang? YEAH, SCIENCE! Det kalles "troll science". Problem? ok, jeg skjønner. du har ikke sett breaking bad? Nei. Sliter du med det, kanskje? Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Slapp av. Det var en fleip. For teh lulz, såklart. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kult, ser ikke på TV lengre Okei? Ser ikke på TV lengre pga. reklame og mye dritt jeg ikke har interesse av. Derfor har jeg ikke fått med meg dette programmet, men det virka som om det var verdt å se... 1 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Støtter Knut. Hva skal en med Televison når man har Internett. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Okei? Ser ikke på TV lengre pga. reklame og mye dritt jeg ikke har interesse av. Derfor har jeg ikke fått med meg dette programmet, men det virka som om det var verdt å se... Derfor ser man TV på dataen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg