Vowels Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Høres nesten like dårlig ut som tweet 4 tweet. Eneste du mangler er en ekkel Hasse Hope til å lage showet enda mer skittent 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Det blir litt paradoksalt å ha gjester, tatt i betraktning at jeg hater alt som går på to bein. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Du trenger ikke late som du er gladi meg da,sålenge jeg får være med Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hmpf. Og jeg som ga deg ideen og alt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Det førte i hvertfall til at piffen her forsvant. Da har du ikke sitti nok på internett. Jeg er blitt immun mot det meste. http://www.ba.no/nyheter/article6002804.ece Vært ved Tveitevannet i det siste? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Damen ble redd og gikk hjem. Damn, chill woman. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Woo! Jeg fant påskeegget mitt! Det er det beste med hele påsken. Første påskedag og noen som har gjemt et påskeegg med smågodt til meg. Whiskytrøfler er fantastisk! Smaken av single malt sitter lenge igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Plipp plopp. Hvorfor er det ingen som har ordna påskeegg til meg i år? Du får svippe innom Orkanger når du kommer hjem. Oddsen er stor for at det tar meg over en måned å spise opp alt dette snopet. Unntatt whiskytrøflene da. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Slapp unna vårforkjølelsen, men ikke forelskelsen! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Slapp unna vårforkjølelsen, men ikke forelskelsen! Nawwwwww! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg er så endeløst deprimert i dag. Har det ikke en gang "greit" på jobb. Tror jeg skal spise gulrotkaketopping med skje for å muntre meg opp eller noe. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Spise noe godt hjelper alltid. Også er det greit å la seg selv være deppa av og til og. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kanskje hvis man er lei seg, men ikke hvis man er klinisk deprimert og/eller bipolar. Å la meg selv være deprimert fører til at jeg ikke spiser, gråter randomly og unngår sosiale sammenkomster som pesten. Varer ofte i alt fra et par dager til noen måneder. Tok meg en kakao i stedet og gråter litt på bakrommet mens jeg drikker den. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Bros before hoes. ... do I like get a medal or something now? Endret 8. april 2012 av multisync Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Haha: http://www.kjendis.n...n/sko/21024301/ Hun fra 1min ser ut som et skikkelig geni.. Det gjør forsåvidt alle, kler seg værre enn horer jo. Se 1:47. Endret 8. april 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg