Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg kalle meg intellektuell om bokhyllen min er full av klassisk litteratur og fagbøker? Er det relevant om jeg har lest dem eller ikke?

Nei det er ikke relevant. Derfor kaller jeg meg selv veldig intellektuell. Jeg har f.eks Django Reinhardt cover-art på alle Nicki Minaj-platene mine og på kvelder driver jeg møysommelig å limer inn gamle donaldblader i Tolstojbøkene jeg har kjøpt.

Dette er et tips til alle forøvrig!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det er ikke relevant. Derfor kaller jeg meg selv veldig intellektuell. Jeg har f.eks Django Reinhardt cover-art på alle Nicki Minaj-platene mine og på kvelder driver jeg møysommelig å limer inn gamle donaldblader i Tolstojbøkene jeg har kjøpt.

Dette er et tips til alle forøvrig!

Det var det jeg håpet på. Forsøker oppnå ry som intellektuell ved å fylle opp bokhylla og ha en klassiker i umiddelbar nærhet til enhver tid. Jeg prøver også å snakke så diffust og obskurt som mulig i håp om at det forvirrer folk i så stor grad at de oppfatter meg som smart.

Lenke til kommentar

Mitt prosjekt går mer i retning av å erstatte alle alminnelige begreper med kvasifunksjonelle synonymer 98 % av dere aldri har hørt før, samt henvise til statistikk jeg har funnet på selv.

Du burde bli programleder for ditt eget kveldsshow :)

Lenke til kommentar

Du burde bli programleder for ditt eget kveldsshow :)

Slett ikke dumt. Kunne kalt programmet «En menneskehaters bekjennelser», så kunne det bestått av satirevendt stand-up med sadistisk observasjonskomikk i oneliners på 140 tegn.

Endret av Vida
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...