Heddy Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Plipp plopp. Hvorfor er det ingen som har ordna påskeegg til meg i år? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Plipp plopp. Hvorfor er det ingen som har ordna påskeegg til meg i år? Fordi du har rompe som en bavian. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Ja, jeg sov. Måtte sove lenge i dag, slik at pappa skulle få tid til å stå opp og så hjemme påskeegget mitt. Hjemme et egg? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Hundre-personer-pa-hjemmealenefest---Festen-gikk-fullstendig-over-styr-6800568.html#.T4Fxhrl1CSp Wow, jeg kjenner fyren. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Old news, nevnte ham noen sider tilbake. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Old news, nevnte ham noen sider tilbake. Ja, jeg så det, og jeg reagerte forsåvidt, men jeg trodde ikke det var snakk om samme fyr. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kan jeg kalle meg intellektuell om bokhyllen min er full av klassisk litteratur og fagbøker? Er det relevant om jeg har lest dem eller ikke? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Tror du det blir en annen fyr om det er du som henviser til artikkelen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kan jeg kalle meg intellektuell om bokhyllen min er full av klassisk litteratur og fagbøker? Er det relevant om jeg har lest dem eller ikke? Nei det er ikke relevant. Derfor kaller jeg meg selv veldig intellektuell. Jeg har f.eks Django Reinhardt cover-art på alle Nicki Minaj-platene mine og på kvelder driver jeg møysommelig å limer inn gamle donaldblader i Tolstojbøkene jeg har kjøpt. Dette er et tips til alle forøvrig! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Tror du det blir en annen fyr om det er du som henviser til artikkelen? Selvsagt. Når jeg henviser er det liksom "Hei folkens, dette er min venn Oscar". Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nei det er ikke relevant. Derfor kaller jeg meg selv veldig intellektuell. Jeg har f.eks Django Reinhardt cover-art på alle Nicki Minaj-platene mine og på kvelder driver jeg møysommelig å limer inn gamle donaldblader i Tolstojbøkene jeg har kjøpt. Dette er et tips til alle forøvrig! Det var det jeg håpet på. Forsøker oppnå ry som intellektuell ved å fylle opp bokhylla og ha en klassiker i umiddelbar nærhet til enhver tid. Jeg prøver også å snakke så diffust og obskurt som mulig i håp om at det forvirrer folk i så stor grad at de oppfatter meg som smart. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Mitt prosjekt går mer i retning av å erstatte alle alminnelige begreper med kvasifunksjonelle synonymer 98 % av dere aldri har hørt før, samt henvise til statistikk jeg har funnet på selv. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Mitt prosjekt går mer i retning av å erstatte alle alminnelige begreper med kvasifunksjonelle synonymer 98 % av dere aldri har hørt før, samt henvise til statistikk jeg har funnet på selv. Du burde bli programleder for ditt eget kveldsshow Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nettopp, Vida, du har forstått det. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Du burde bli programleder for ditt eget kveldsshow Slett ikke dumt. Kunne kalt programmet «En menneskehaters bekjennelser», så kunne det bestått av satirevendt stand-up med sadistisk observasjonskomikk i oneliners på 140 tegn. Endret 8. april 2012 av Vida Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Og i pausen til programmet hopper du inn og fyrer løs at du egentlig elsker hele verdenen og at den er så kjempefin atte. Ikke snik deg unna, jeg har bildebevis! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg vil bli gjest på programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg