Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Let's face it. Hvis du tror alt var bedre før lider du bare av nostalgiens rosafargede briller. Verden forandrer seg ikke. Den er like jævlig som den alltid har vært. Man velger bare bort de kjipe stundene når man husker tilbake.

Lenke til kommentar

Let's face it. Jeg er fanget i min egen versjon av "Groundhog day". I stedet for å oppleve samme dag om og om igjen er jeg fanget i en evig syklus av å besøke de samme nettsidene gang på gang på gang. Og akkurat som kjøleskapet forandrer de seg lite på fem minutter.

Jeg sliter også med dette.. Spesielt i dag, hvor det ikke skjer noenting noen steder.

Lenke til kommentar

Let's face it. Hvis du tror alt var bedre før lider du bare av nostalgiens rosafargede briller. Verden forandrer seg ikke. Den er like jævlig som den alltid har vært. Man velger bare bort de kjipe stundene når man husker tilbake.

Det har du så absolutt rett i. Selv om påska i fjor var varmere, så er jo det fordi den kom sent i april og ikke i starten som nå.

Det var sannsynligvis sne og kaldt på denne tiden av året i fjor også.

Lenke til kommentar

Tjohei, hva skjer?

Sitter hos svigers og venter på at Anfall skal stå opp.

Also:

Grunnen til norges høye energibruk: Svigerforeldre som setter opp termostaten og så lar døra stå åpen i en halvtime for å lufte

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...