Kakeshoma Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Let's face it. At Los Pollos-trucken ble ranet er ikke bra. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Let's face it. Ting var bedre før. /bestefarmodus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Let's face it. Hvis du tror alt var bedre før lider du bare av nostalgiens rosafargede briller. Verden forandrer seg ikke. Den er like jævlig som den alltid har vært. Man velger bare bort de kjipe stundene når man husker tilbake. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Let's face it. Jeg er fanget i min egen versjon av "Groundhog day". I stedet for å oppleve samme dag om og om igjen er jeg fanget i en evig syklus av å besøke de samme nettsidene gang på gang på gang. Og akkurat som kjøleskapet forandrer de seg lite på fem minutter. Jeg sliter også med dette.. Spesielt i dag, hvor det ikke skjer noenting noen steder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Let's face it. Hvis du tror alt var bedre før lider du bare av nostalgiens rosafargede briller. Verden forandrer seg ikke. Den er like jævlig som den alltid har vært. Man velger bare bort de kjipe stundene når man husker tilbake. Det har du så absolutt rett i. Selv om påska i fjor var varmere, så er jo det fordi den kom sent i april og ikke i starten som nå. Det var sannsynligvis sne og kaldt på denne tiden av året i fjor også. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Menn over 30 er faen så sjarmerende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Menn over 30 er faen så sjarmerende. <---- 31 år Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Tjohei, hva skjer? Sitter hos svigers og venter på at Anfall skal stå opp. Also: Grunnen til norges høye energibruk: Svigerforeldre som setter opp termostaten og så lar døra stå åpen i en halvtime for å lufte 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Svigerforeldre altså, merkelige dyr. Synes du skal dra Anfall ut av senga nå altså. Sprut litt vann på henne!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 SKAL FAEN MEG GI DEG SPRUT! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Nei, hold det fint og uskyldig nå da barn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Sier du? Det var deg jeg snakket til. Du som begynte! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Kjære DNFK: Vet dere om det er ølsalg i dag? -Klem fra Tore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg