LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Digger disse videoene om oppvaskmaskiner som spretter rundt omkring ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Mens jeg som vanlig ikke helt forstår hva som er så morsomt med det. Destruksjonen appelerer til meg, siden jeg liker sånt (hadde dog gjort seg bedre om de hadde sprengt den til helvete), men morsom vil jeg ikke si at den var. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Herregud, det er sent jo. DERE BØR LEGGE DERE ALLE SAMMEN! Jeg skal i hvertfall det. Lars, du kan bli med meg. Natta og sov godt til resten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Lars, du kan bli med meg. Natta og sov godt til resten. Bare du ikke er kald på føttene. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Nei, jeg har jo på sokkene jeg fikk fra Anfall. True story faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Herregud, det er sent jo. DERE BØR LEGGE DERE ALLE SAMMEN! Jeg skal i hvertfall det. Lars, du kan bli med meg. Natta og sov godt til resten. Føkk off. Han er min senge/fot-varmer. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Føkk off. Han er min senge/fot-varmer. Jeg synes du kan dele. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Føkk off. Han er min senge/fot-varmer. Du kan jo være med. Men jeg vil ligge i midten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Nei, jeg deler ikke med noen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Joda, skal nok få overbevist deg på en måte. Etter at jeg har fått en god natts søvn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Sharing is caring, Anfall. Du må vise at du bryr deg om Lars' og Hedvigs ønsker. Men ja, søvn høres digg ut, selv om jeg sov fra ni til fem, skal prøve å få noen timer til på øret, før det blir opp for å shine de delene av kåken minstesøss ikke har tatt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 God natt. Tror jeg skal tørne inn sjøl straks. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg og bør sove, slik jeg rekker butikken i morgen senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Ikke med meg engang? Nei, hvorfor skulle jeg det? Joda, skal nok få overbevist deg på en måte. Etter at jeg har fått en god natts søvn. Lykke til. Hva slags utspekulerte planer er det du har siden du absolutt skal ha meg til å dele? Sharing is caring, Anfall. Du må vise at du bryr deg om Lars' og Hedvigs ønsker. Hvem har sagt at jeg bryr meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hvem har sagt at jeg bryr meg? Hvordan skal jeg ellers få FFM-trekanten jeg alltid har ønsket meg? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Ikke med meg engang? Nei, hvorfor skulle jeg det? Joda, skal nok få overbevist deg på en måte. Etter at jeg har fått en god natts søvn. Lykke til. Hva slags utspekulerte planer er det du har siden du absolutt skal ha meg til å dele? Sharing is caring, Anfall. Du må vise at du bryr deg om Lars' og Hedvigs ønsker. Hvem har sagt at jeg bryr meg? Du er i en depressiv tilstand nå, kvinne. God natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Det kommer aldri til å skje. ALDRI! Det eneste som blir av trekant blir MMF i tilfelle. Du er i en depressiv tilstand nå, kvinne. God natt. Tell me something new lizzm! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Det kommer aldri til å skje. ALDRI! Det eneste som blir av trekant blir MMF i tilfelle. Jeg får kose meg når jeg drar på guttetur til Amsterdam da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg