Kakeshoma Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hva skal man finne på nå? Kjeder meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Spille stigespillet med seg sjøl. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Spille stigespillet med seg sjøl. Så trist jeg elsker spill. Kunne vært med. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Haha. Var et forslag til hva man kunne gjøre. Har ikke spilt noe annet enn sjakk eller kortspill siden jeg var 12 år nå selv. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Datatyver fra «Microsoft» svindler nordmenn Håper de ringer meg... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Forslag til superskumle bøker? Helst samling av korte historier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ha en flott påskeaften, alle sammen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Forslag til superskumle bøker? Helst samling av korte historier Jeg har aldri opplevd noen skumle bøker. Aldri skjedd at jeg har blitt redd av å lese en bok.Har lest mange spennende bøker da. Slike man ikke klarer å legge fra seg fordi man lurer på hva som kommer til å skje på neste side. Du kan jo gå for kongen av ferielitteratur da. Den godeste Stephen King. Man lærer seg fort hvordan han bygger plotet, men det gjør ikke noe. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Forslag til superskumle bøker? Helst samling av korte historier Roald Dahl har laga en novellesamling av skumle historier. De er skikkelig creepy. Og ja, for voksne. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Man vet at man kjeder seg når man begynner å laste opp 2.16 Tb til Dc hub... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Forslag til superskumle bøker? Helst samling av korte historier Jeg har aldri opplevd noen skumle bøker. Aldri skjedd at jeg har blitt redd av å lese en bok.Har lest mange spennende bøker da. Slike man ikke klarer å legge fra seg fordi man lurer på hva som kommer til å skje på neste side. Du kan jo gå for kongen av ferielitteratur da. Den godeste Stephen King. Man lærer seg fort hvordan han bygger plotet, men det gjør ikke noe. takk for tips! Jeg har ikke blitt redd av bøker selv egentlig, men jeg tenker at jeg kanskje ikke har lest noen skumle bøker før Liker å lese om seriemordere ( fra virkeligheten) eks: http://en.wikipedia.org/wiki/Hh_holmes Hadde vært kult med noen bøker om ekte seriemordere. Jeg finner ikke noe særlig på nett. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Forslag til superskumle bøker? Helst samling av korte historier Roald Dahl har laga en novellesamling av skumle historier. De er skikkelig creepy. Og ja, for voksne. takk for tipset. Jeg elska Roal Dahl sine bøker som liten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) takk for tipset. Jeg elska Roal Dahl sine bøker som liten Barnebøkene hans og historiene beregnet på voksne er litt forskjellige. Endret 6. april 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Ja, men de er bra alle sammen Altså, barnebøkene hans er jo også litt syke. På en god måte. Endret 6. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Samme her. Heksene var jo faktisk litt småskummelt da. De drepte jo faktisk små barn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg tror jeg leste flere voksenbøker enn barnebøker av Roald Dahl da jeg var liten. Særlig en bok om Onkel Oswald fascinerte meg, og jeg kjøpte den for noen år siden. Har forøvrig fått låne en 22" SyncMaster av en kompis som var på LAN her og syntes synd på meg siden jeg kun har de to eldgamle 17"-ene mine. "Lån denne du, Sjur. På ubestemt tid. Jeg trenger den ikke, den står bare og støver ned på gulvet og låner ikke du den, skrur jeg den bare opp eller noe." Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Vet ikke om det er jeg som er overtrøtt, eller om denne faktisk er evig morsom! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Vet ikke om det er jeg som er overtrøtt, eller om denne faktisk er evig morsom! *yotube* Jeg kan se på den om og om igjen. Jeg ler like godt hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg