felicity Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hva skjedde med McHansern? Hysj. Er ikke meningen at hele forumet skal vite om min hemmelige forelskelse :---( Han er bare interessert i thaihorer forresten. Så jeg må enten bli asiater eller gi opp håpet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 lol, derfor han reiser så ofte utenlands ja. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 HEEEI! Nå roer vi oss litt her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Thaihorer, altså? Jøss Mchansern, dette hadde jeg ikke trodd om deg. Eller faktisk, det forventa jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Når jeg tenker meg om er Thaidamer utrolig lite tiltrekkende. Det er ett eller annet ved de som gjør at jeg ikke kunne inngått et forhold eller lignende med de. Sånn sett setter jeg både Sør-Amerikanere og Afrikanere over. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Sorry. Jeg følte meg bare angrepet idet Slimda brakte deg på banen, ettersom jeg er helt på knærne etter deg. Fikk panikk og prøvde å snike meg unna spotlighten. Tilgi meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Du får stille deg i kø, Vida. Alle damer faller jo for McHansern. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Mangler bare deg i senga mi nå Slimda. Hva sier du? Jeg har en whisky med ditt navn på! (Ikke egentlig, står noe annet da.) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Takler ikke stemmen på thaidamer, de er så høye og gneldrete. Er en hel gjeng der foreldrene mine bor, alle har den tynne skrikende stemmen når de snakker til hverandre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Haha, sånn er moren til den ene filippinske venninnen min òg. Herlig stereotypt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Mangler bare deg i senga mi nå Slimda. Hva sier du? Jeg har en whisky med ditt navn på! (Ikke egentlig, står noe annet da.) Ikke ødelegg ham helt da, jeg trenger at han klarer å gå litt rundt i morgen i hvertfall. Men kos dere. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Mangler bare deg i senga mi nå Slimda. Hva sier du? Jeg har en whisky med ditt navn på! (Ikke egentlig, står noe annet da.) Ånei. Drømmegutten er homse, herregud. Nå henger jeg meg på korset. DET ER SÅ JÆVLIG TYPISK. Jeg gir opp Jesus. Endret 6. april 2012 av Vida Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ånei. Drømmegutten er homse, herregud. Nå henger jeg meg på korset. Deg og Jesus. På samme dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Mangler bare deg i senga mi nå Slimda. Hva sier du? Jeg har en whisky med ditt navn på! (Ikke egentlig, står noe annet da.) Jeg kommer bare innom om du har Villa til meg. Ikke ødelegg ham helt da, jeg trenger at han klarer å gå litt rundt i morgen i hvertfall. Men kos dere. Gå? Jeg kommer med sykkel! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Gå? Jeg kommer med sykkel! Vil ikke det gjøre enda mere vondt, etter en het natt med Hans...? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Du och jag, Jesus. Du och jag. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Bare sånn i tilfelle du ikke visste det, - Jesus var jøde. Jævla undermenneske. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Vil ikke det gjøre enda mere vondt, etter en het natt med Hans...? Bruker jo ikke sykkelsetet... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Bruker jo ikke sykkelsetet... Du liker bedre å sette deg på en hard og lang stang? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Du liker bedre å sette deg på en hard og lang stang? Most definitely. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg