Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere svikter Jesus, jævla egosentriske drittsekker. :(

Jeg liker at du kaller meg en jævla egosentrisk drittsekk.

Gypsy, Bunnpris, enkelte Kiwier og slike gule butikker har åpent i dag. Er bare en del av butikken som er åpen da, og alkohol selges ikke.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Var egentlig overrasket over hvor mye som er åpent idag. Rusla en tur rundt i sentrum i sted. Alle kiosker, kebabsjapper, ute/innerestauranter, flere mindre dagligvarebutikker etc. Er visst bare kjempebutikkene og kjøpesentrene som har stengt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Åja, men er ikke åpent på ordentlig da! rett skal være rett. Slike søndagsåpne butikker er kjipt. Hvorfor kan man ikke ha åpen hele butikken? teit.

Lenke til kommentar

Om jeg husker rett er det faktisk en minibank på TG. Var det i fjor.

"pappa betaler"? Hvorfor skal dere som reiser på TG få så stor støtte av foreldre? Dere må da kunne planlegge penger og slik før dere er der og sitter med 30kr..

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Om jeg husker rett er det faktisk en minibank på TG. Var det i fjor.

"pappa betaler"? Hvorfor skal dere som reiser på TG få så stor støtte av foreldre? Dere må da kunne planlegge penger og slik før dere er der og sitter med 30kr..

Er student og bor ikke hjemme. Og hadde noen utgifter jeg ikke kunne forutse rett før jeg reiste. Det hjelper ikke om det er minibank her når jeg ikke har noen penger å ta ut
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...