felicity Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Dere svikter Jesus, jævla egosentriske drittsekker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Det er da vel stengt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Dere svikter Jesus, jævla egosentriske drittsekker. Jeg liker at du kaller meg en jævla egosentrisk drittsekk. Gypsy, Bunnpris, enkelte Kiwier og slike gule butikker har åpent i dag. Er bare en del av butikken som er åpen da, og alkohol selges ikke. Endret 6. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg liker at du kaller meg en jævla egosentrisk drittsekk. Jeg liker at du gir meg grunn til det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Dere svikter Jesus, jævla egosentriske drittsekker. Jesus, Gud og de andre fantasivennene kan ta seg en bolle. Det er da vel stengt. Nope. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Var egentlig overrasket over hvor mye som er åpent idag. Rusla en tur rundt i sentrum i sted. Alle kiosker, kebabsjapper, ute/innerestauranter, flere mindre dagligvarebutikker etc. Er visst bare kjempebutikkene og kjøpesentrene som har stengt. Endret 6. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Åja, men er ikke åpent på ordentlig da! rett skal være rett. Slike søndagsåpne butikker er kjipt. Hvorfor kan man ikke ha åpen hele butikken? teit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Vil jo tro at restauranter har det åpent selv i påska? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Regelverk... Kjipe greier. Restauranter har åpent ja, så flerne åpne i går. Ellers har også aktiviteter som museumer, og kino åpent. Endret 6. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Banken er stengt så jeg fikk ikke penger til TG, det er noe av det værste Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Du får i det minste kjøpt en grandis og noen brus og brød og slikt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Minibanker i Hamar? Sant nok Bytex, man kunne handle inn alt av matvarer man trenger de nærmeste dagene på Onsdag. Om personer ikke har fått det med seg har de bare seg selv å takke i grunn. Endret 6. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Minibanker og uttak i kiosk osv? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Nei, hadde 30 spenn på kontoen da jeg kom på TG, fatter skulle overføre penger på torsdag men det var for seint, gitt Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Om jeg husker rett er det faktisk en minibank på TG. Var det i fjor. "pappa betaler"? Hvorfor skal dere som reiser på TG få så stor støtte av foreldre? Dere må da kunne planlegge penger og slik før dere er der og sitter med 30kr.. Endret 6. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hvorfor fanden kjøpte jeg ikke burn? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg er i så sykt godt humør i dag. Heeelt avslappa og alt er bare chill. Visste ikke du hadde begynt med narkotika. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jesus, Gud og de andre fantasivennene kan ta seg en bolle. Ikke snakk sånn om vennene mine. Jesus er den eneste jeg har. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Om jeg husker rett er det faktisk en minibank på TG. Var det i fjor. "pappa betaler"? Hvorfor skal dere som reiser på TG få så stor støtte av foreldre? Dere må da kunne planlegge penger og slik før dere er der og sitter med 30kr.. Er student og bor ikke hjemme. Og hadde noen utgifter jeg ikke kunne forutse rett før jeg reiste. Det hjelper ikke om det er minibank her når jeg ikke har noen penger å ta ut Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ikke snakk sånn om vennene mine. Jesus er den eneste jeg har. Hva skjedde med McHansern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg