Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 tar ikke lotr maraton 9 timer? skal prøve det en dag! Lengre, vi ser jo selvfølgelig EE. Men mamma insisterer på pauser, så vi må bruke noen dager dessverre. Hmm.. Jeg har forresten et sosialt liv utenom mamma forresten. Jeg tror jeg snakker litt mye om mamma her. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg husker deg best fra alle de sukkersøte innleggene du skrev før i tiden. det var rimelig koselig Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Lengre, vi ser jo selvfølgelig EE. Men mamma insisterer på pauser, så vi må bruke noen dager dessverre. Hmm.. Jeg har forresten et sosialt liv utenom mamma forresten. Jeg tror jeg snakker litt mye om mamma her. Jeg har LOTR EE Blu-ray-boksen, med masse ekstramateriale. Jeg er kulere enn deg! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg er rimelig koselig når jeg ikke biter, ja. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Du er ikke kulere enn meg bare fordi du har blu-ray. Jeg har pupper, derfor kulere enn deg igjen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg har både pupper og blu-ray. Jeg vinner. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Nei, du har nesten åtte tusen poster i lekeplassen. Du taper :--D Endret 6. april 2012 av Vowels 4 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg har både pupper og blu-ray. Jeg vinner. Men jeg er eldre enn deg Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Nei, du har nesten åtte tusen poster i lekeplassen. Du taper Oh. Can't argue with that. Går i hi med et arsenal sterk alkohol mens jeg skjemmes. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ja ta med deg masse brennvin og gå i hi. Good idea Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Alt her inne må alltid være en konkurranse... Kan vi ikke alle bare være glade for hva vi har og akseptere det? Jeg trenger ikke pupper for å være lykkelig. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Someone gotta hate you know. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Alt her inne må alltid være en konkurranse... Kan vi ikke alle bare være glade for hva vi har og akseptere det? Jeg trenger ikke pupper for å være lykkelig. Jaok la oss synge rundt et bål mens vi holder hender. Og spiser boller. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Windows brenn i helvete ! Fantastisk. Det snør i Stavanger... Endret 6. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Alt her inne må alltid være en konkurranse... Kan vi ikke alle bare være glade for hva vi har og akseptere det? Jeg trenger ikke pupper for å være lykkelig. Pupper, bacon, og sprit. Da er jeg en glad Sulf. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Er sprit godt nok for deg? Rimelig kjip rus. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Tja, orker ikke snakke om slike stygge stygge alvorlige ulovelige ting. Harsj dreper!!11oneonetwo Jeg driver å arbeider med å skaffe meg pupper, da. Spiser godt.. Så kan jeg leke med dem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Kan vi ta en pupp hver? Alt for deg, søta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg