Nie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jo, jeg er blitt kalt mye rart fordi jeg er et englebarn, jeg, visstnok. Er det ikke mer det du kaller dem som ikke er englebarn du blir kalt ting for? oO Jeg er ikke et englebarn, i forhold til et skikkelig englebarn. Men i forholdt til dere, så er jeg det. Hva faen er det du sammenligner deg med? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Nå er vi inne på "pappan min har lengre tiss enn pappan din"-nivå her snart..tsk tsk. Jeg er bare SÅ mye mere bad enn dere liksom, for jeg kasta papiret UTENFOR søplebøtta på skolen. MED VILJE!" Kreizi ass. Endret 7. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 hmmm... Moralsk dilemma. Fattern er i afrika. Han bestemte seg plutselig for å bestille noe mer ram til stue-PC-en. Det er raskere ram enn det som siter i maskina mi. Han har råtten HP-maskin som bare takler DDR2 533MHz. Skal jeg eller skal jeg ikke sette den nye ram'en i maskina mi og gi han den "dårlige" som jeg har? Er faren din god på IT? If so, nei Er han en rimelig gjennomsnittlig bruker så: ja Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg er ikke et englebarn, i forhold til et skikkelig englebarn. Men i forholdt til dere, så er jeg det.Hva faen er det du sammenligner deg med?Jeg tror han nettopp kalte oss badboys og -girls. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er faren din god på IT? If so, neiEr han en rimelig gjennomsnittlig bruker så: ja Jeg tror jeg tar sjansen jeg. Han trenger ikke DDR2PC8500-ram. men jeg kunne trenge det. Så kan han få DDR2PC6400-rammen min. Det er tross alt en HP med begrensede muligheter i BIOS når det gjelder ramen så han kommer aldri til å merke noe. Med mindre den går til helvete og han skal sende den tilbake da Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) VAr akkurat hos beste kompoisen min og spilte Cod4-Lan på xbox 360 samen med 2 andre. Det var drit fett! Endret 7. mars 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nå er vi inne på "pappan min har lengre tiss enn pappan din"-nivå her snart..tsk tsk. Vet du hvor lang tiss pappan din har? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg tror jeg tar sjansen jeg. Han trenger ikke DDR2PC8500-ram. men jeg kunne trenge det. Så kan han få DDR2PC6400-rammen min. Det er tross alt en HP med begrensede muligheter i BIOS når det gjelder ramen så han kommer aldri til å merke noe. Med mindre den går til helvete og han skal sende den tilbake da Er da bare å bytte det ut med de du kjøpte da eller.no Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja jeg tar det i morra eller noe. Kanskje PC-en blir mer klokkevennlig med bedre ram også. Får håpe det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nå er vi inne på "pappan min har lengre tiss enn pappan din"-nivå her snart..tsk tsk. Vet du hvor lang tiss pappan din har? Har du ikke spurt din? er ikke det sånn rimelig obligatorisk spørsmål? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg kjeder meg! huff for en nyttig opplysning Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvilket binært tall har jeg nå? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) 1010 what do ya meen? Endret 7. mars 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 hmmm... Moralsk dilemma. Fattern er i afrika. Han bestemte seg plutselig for å bestille noe mer ram til stue-PC-en. Det er raskere ram enn det som siter i maskina mi. Han har råtten HP-maskin som bare takler DDR2 533MHz. Skal jeg eller skal jeg ikke sette den nye ram'en i maskina mi og gi han den "dårlige" som jeg har? Er RAM-en raskere enn PC-en hans kan utnytte? I så fall, ta den selv. Er det ikke mer det du kaller dem som ikke er englebarn du blir kalt ting for? oO Den setningen skjønte jeg ikke. Jeg tror han nettopp kalte oss badboys og -girls. I forhold til meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvilket binært tall har jeg nå? For å ha binært tall så må det bare være 1 eller 0. Du har et totall der så det er ikke binært. Men når du hadde 1101 så var det det samme som tretten. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Var det 1102 delt på 125? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har du ikke spurt din? er ikke det sånn rimelig obligatorisk spørsmål? Hmm, trodde man sjekka og målte selv jeg.. Så man er sikker på at han ikke juger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvilket binært tall har jeg nå? 00110001001100010011000000110010 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg tror han nettopp kalte oss badboys og -girls. I forhold til meg.Så det du egentlig sier er at du ikke klarer å være badboy, men du klarer ikke være englebarn heller? o0 Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvilket binært tall har jeg nå? For å ha binært tall så må det bare være 1 eller 0. Du har et totall der så det er ikke binært. Men når du hadde 1101 så var det det samme som tretten. Okey, fjorten blir da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg