LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jaja, dere får overleve uten meg en stund. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Taco til lunsj. Det er ganske ålreit. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Im giving you an all tomato. Haha, digger Community. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hvorfor er dere så stille? Jeg trenger at det er litt liv her, jeg må nemlig ha en unnskyldning for å ikke gjøre de siste finpussene før jeg leverer førsteutkastet mitt av engelsken... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg rydder, er jeg ikke flink? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jo. Veldig. Å rydde er jeg særdeles dårlig på. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Det krever bare musikk, og positiv tankegang. Synd at jeg bruker så lang tid når jeg skal rydde. Blir lett distrahert av forumet og alle møbler må ut av rommet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Lompe med smør og sukker er digg... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Virker lite delikat, og usunt :-/ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hvorfor skal alle snakke om hva som er sunt og usunt for tida? BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jeg spiser forresten potetgull og drikker brus akkurat nå. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Vafler med nugatti er også digg... Og pannekaker med nugatti. Virker det bedre? Frister meg selv veldig nå. Endret 6. april 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hvorfor skal alle snakke om hva som er sunt og usunt for tida? BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jeg spiser forresten potetgull og drikker brus akkurat nå. Fordi vi gjør oss klar til sommeren. Vafler med nugatti er også digg... Virker det bedre? Nei. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Fordi vi gjør oss klar til sommeren. Meh, sånn har jeg aldri holdt på. Panikkslanking før sommeren, virker veldig slitsomt. Får heller leve med en ikke 100% oppstramma kropp, den duger greit nok. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Jeg spiser forresten potetgull og drikker brus akkurat nå. For en tilfeldighet D: Jeg også! Endret 6. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Fordi vi gjør oss klar til sommeren. Meh, sånn har jeg aldri holdt på. Panikkslanking før sommeren, virker veldig slitsomt. Får heller leve med en ikke 100% oppstramma kropp, den duger greit nok. Hvem nevnte slanking? Jeg mente at man må spise sunt i sommermånedene. Sa aldri noe om slanking, ærlig talt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hvem nevnte slanking? Jeg mente at man må spise sunt i sommermånedene. Sa aldri noe om slanking, ærlig talt. Hva skal være vitsen med å spise sunnere om sommeren enn man gjør ellers? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hvem nevnte slanking? Jeg mente at man må spise sunt i sommermånedene. Sa aldri noe om slanking, ærlig talt. Hva skal være vitsen med å spise sunnere om sommeren enn man gjør ellers? Man skal spise sunt hele tiden, for økt energi og livskvalitet. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hvem nevnte slanking? Jeg mente at man må spise sunt i sommermånedene. Sa aldri noe om slanking, ærlig talt. Og så bare sitte inne og feite seg opp resten av året? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Les innlegget over om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg