Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg prøvde. Men det er begrenset Ta Bundy tilbake. Nei, skal endre til "Punk Raptor" eller noe slikt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hadde en svært skitten og erotisk drøm i natt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Faen så folk skifter avatar da! Sånn er livet Hadde en svært skitten og erotisk drøm i natt. Utdyp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hadde en svært skitten og erotisk drøm i natt. Så, det betyr at du sov i natt? Pyse. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Får fortelle litt. Jeg skulle opp på mega for å handle mat, og jeg hadde kun 200kr med meg. Skulle kjøpe brød og der måtte jeg selv kutte brødene opp ( de lå i vakumpakker, og flere brød sammen så jeg måtte skille dem). En ansatt sa at jeg måtte ta de firkantete brødene utenom de avlange og runde. Da lo jeg litt og sa at alle egentlig var firkantete. Så var det ei jente som kom og viste meg veien til toalettet. Der skulle jeg skifte fra bukse til shorts siden det var varmt. Da jeg tok av bokseren så hun på meg, så sa jeg "vil du?" og hun sa ja. Da snudde hun seg imens hun satt oppå toalettlokket, og jeg tok henne bak. Snipp snapp snute. Hadde en svært skitten og erotisk drøm i natt. Så, det betyr at du sov i natt? Pyse. And I like cheese. Do you? Endret 6. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 nybakt brød <3 hva skal jeg ha til middag i dag? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 For en nydelig historie Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Da snudde hun seg imens hun satt oppå toalettlokket, og jeg tok henne bak. Snipp snapp snute. Kom du med en gang? 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) nybakt brød &--#60;3 hva skal jeg ha til middag i dag? Prøv noe nytt? www.matprat.no For en nydelig historie Jeg vet at du har lyst å være jenten i historien. Husker også at hun var greit trang, og jeg sa hun skulle være rolig men hun stønnet alltid for det om. Da snudde hun seg imens hun satt oppå toalettlokket, og jeg tok henne bak. Snipp snapp snute. Kom du med en gang? Jeg kom aldri. Rørende. Og nå skal vi gifte oss. Endret 6. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 For en nydelig historie Ordentlig romantisk Sånn jeg håper på å treffe på min store kjærlighet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Dere er rare. Jeg ser at du lusker Capone. Jeg sa forresten til deg at jeg visste jeg kom til å få en syk drøm Endret 6. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg kom aldri. Hva er vitsen, da? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg kom aldri. Hva er vitsen, da? Si det, ganske håpløst, tror jeg skal anmelde denne personen for at jeg ikke fikk komme. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Si det, ganske håpløst, tror jeg skal anmelde denne personen for at jeg ikke fikk komme. Enda bedre.. *DING DING* ROUND 2! Rape-mode activated. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) And! Oooooh You touch my ding ding dong, my tralala. Deep in the night, I'm looking for some love. Deep in the night I'm looking for some fun. Endret 6. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 I en roosa helikopter, skal jag komma och voldta diiiig 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 I can only get off to rape. I blame you, internet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg