Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg var mer «HVA FAEN FOR SLAGS NAZIOPTIMISTISK JESUSFRELST TAPERJÆVEL ER DET SOM HAR INVADERT OSS?!», og så bare ... Å, Hedvig. Hedvig er søt. LIK AVATAREN MIN!!!!! Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Endelig tilbake. Stått utenfor polet og banket på døren siden klokken ni i dag tidlig. Ingen ville åpne. Hva faen? Hvem har informert MEG om det? Jævla nisseland ass. Går å legger meg. Du er ganske nedsnødd i hodet hvis du ikke har fått med deg at "skjærtorsdag" er nasjonal helligdag og påskeferie. Som den har vært ALLE ÅRENE SIDEN DU BLE FØDT. SLAPP A DU'A Han parodierer brødhuene, så klart. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 LIK AVATAREN MIN!!!!! NEI. Død over påsken og alle dens tilhengere. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hva skjedde med det fine påskeværet? Nå er det regn og kulde og en fyr på bussen som stinker gammel sprit. Det er fordi vi skal ha mere vann som vi kan gjøre til vin. Han fyren har bare øvd seg litt på det btw. Jeg kan også gjøre om vann til vin, trenger bare 3 uker Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 NEI. Død over påsken og alle dens tilhengere. Hvis det hjelper så er jeg ikke på noen hytte, og har ingen planer om å gå på ski! Men har lyst å male egg Faen at vi ikke har maling. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hva skjedde med det fine påskeværet? Nå er det regn og kulde og en fyr på bussen som stinker gammel sprit. Det er fordi vi skal ha mere vann som vi kan gjøre til vin. Han fyren har bare øvd seg litt på det btw. Jeg kan også gjøre om vann til vin, trenger bare 3 uker Høhø, jeg kan gjøre vin om til vann. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg parodierer de som parodierer såklart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 LIK AVATAREN MIN!!!!! Jeg liker avataren din! Sånn. Hiv deg på et fly! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg liker avataren din! Sånn. Hiv deg på et fly! Jeg skal jo ha tacomiddag med storfamilien. Kan ikke bare stikke fra det :O Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 LIK AVATAREN MIN!!!!! Jeg liker avataren din! Sånn. Hiv deg på et fly! Liker du min? Den er ikke preget av syre. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Liker du min? Den er ikke preget av syre. Ja, den er faktisk veldig kul! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg misunner alle som har en familie. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg misunner alle som har en familie. Nå skal du få en tvangsklem, uansett om du liker det eller ei. Klemklemklem!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg skal jo ha tacomiddag med storfamilien. Kan ikke bare stikke fra det :O Kan du vel. Si at du var kåt, alle kommer til å forstå. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Nå skal du få en tvangsklem, uansett om du liker det eller ei. Klemklemklem!!! NEI IKKE HERREGUD SLIIIIIIIPP MEG JEG BITER DEG ÆSJ ÅÅÅ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg