LithitiumS Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Det var en kommentar til dama i youtube klippet som Ajaco viste. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 youtube klippet Åh? Visste ikke at youtube kunne klippe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Endelig tilbake. Stått utenfor polet og banket på døren siden klokken ni i dag tidlig. Ingen ville åpne. Hva faen? Hvem har informert MEG om det? Jævla nisseland ass. Går å legger meg. 3 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 youtube klippet Åh? Visste ikke at youtube kunne klippe. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Du brøt regelen, jeg kjenner deg ikke lengre. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg som er så snill mot deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ånei, forvirrende med ny avatar!! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Minner meg på at jeg også kanskje skal skifte. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 You'll get used to it. Denne avataren biter hardere enn den forrige. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Men den er ikke søt og myk som den forrige Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Det skal du ikke si! Tidlig i sesong 4 er han ordentlig pus. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Sånn, må jo ha påskeavatar. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Blir du skremt av egg? Du må holde opp å like alt som er koselig og godt i verden Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Sånn, må jo ha påskeavatar. Første reaksjonen min var "hvem er dette? Og så så jeg brukernavnet" Jeg er skuffet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Endelig tilbake. Stått utenfor polet og banket på døren siden klokken ni i dag tidlig. Ingen ville åpne. Hva faen? Hvem har informert MEG om det? Jævla nisseland ass. Går å legger meg. Du er ganske nedsnødd i hodet hvis du ikke har fått med deg at "skjærtorsdag" er nasjonal helligdag og påskeferie. Som den har vært ALLE ÅRENE SIDEN DU BLE FØDT. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Første reaksjonen min var "hvem er dette? Og så så jeg brukernavnet" Jeg er skuffet. Jeg var mer «HVA FAEN FOR SLAGS NAZIOPTIMISTISK JESUSFRELST TAPERJÆVEL ER DET SOM HAR INVADERT OSS?!», og så bare ... Å, Hedvig. Hedvig er søt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Du er ganske nedsnødd i hodet hvis du ikke har fått med deg at "skjærtorsdag" er nasjonal helligdag og påskeferie. Som den har vært ALLE ÅRENE SIDEN DU BLE FØDT. Jeg tror muligens det var en snert av satire i det innlegget Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Du er ganske nedsnødd i hodet hvis du ikke har fått med deg at "skjærtorsdag" er nasjonal helligdag og påskeferie. Som den har vært ALLE ÅRENE SIDEN DU BLE FØDT. Du er ganske nedsnødd selv om du ikke tar spøken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg