Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Selv pakket jeg med meg en liten teit katana i baggen :wee: Dårligste kjøpet jeg har gjort, ever. Tror jeg xD

Fordi du ble tatt?

Katana høres jo ikke så verst å ha da :)

Lenke til kommentar
Du kan ta med alt, bare du ikke blir tatt :)

 

Selv pakket jeg med meg en liten teit katana i baggen :wee: Dårligste kjøpet jeg har gjort, ever. Tror jeg xD

 

Trikset er å pakke det ned i baggen etter at lærerene og foreldrene har sett igjennom den (joda, vi har til og med måtte skrive under på at de får lov til det -.-).

 

Men regelverket til Tollvesenet er vanskelig å tolke. =/

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Tjaaaaa. Jeg har aldri fått kjeft for å ha vært en for stor villstyring eller noe slikt. Men jeg har følelsen av at hun bare ville roset meg for noe slikt.

Har du ikke liek, fått kjeft for å IKKE være en villstyring? Eller roter jeg? x)

Lenke til kommentar
Tjaaaaa. Jeg har aldri fått kjeft for å ha vært en for stor villstyring eller noe slikt. Men jeg har følelsen av at hun bare ville roset meg for noe slikt.

Har du ikke liek, fått kjeft for å IKKE være en villstyring? Eller roter jeg? x)

 

Jo, jeg er blitt kalt mye rart fordi jeg er et englebarn, jeg, visstnok.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Jo, jeg er blitt kalt mye rart fordi jeg er et englebarn, jeg, visstnok.

Men du ER jo det ><

 

Jaja. Jeg gikk rundt i Krakov jeg, med en katana som stakk opp av sekken. Fikk bare beskjed av ene læreren min om at den skulle legges dypt ned i baggen når jeg kom tilbake på hotellrommet xD Snille læreren :love:

Lenke til kommentar

Minner meg om en festlig amerikansk tv-shop snutt jeg så..de skulle selge en Katana som var "top quality steel, best there is" og så dunka han den i bordet for å bevise styrken. Da knakk den på midten og programledern skar seg i tillegg. Top quality, det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Men du ER jo det ><

 

Jaja. Jeg gikk rundt i Krakov jeg, med en katana som stakk opp av sekken. Fikk bare beskjed av ene læreren min om at den skulle legges dypt ned i baggen når jeg kom tilbake på hotellrommet xD Snille læreren :love:

 

Jeg er ikke et englebarn, i forhold til et skikkelig englebarn. Men i forholdt til dere, så er jeg det.

 

Vi har snille lærere som overholder reglene, vi. :(

Lenke til kommentar

hmmm... Moralsk dilemma. Fattern er i afrika. Han bestemte seg plutselig for å bestille noe mer ram til stue-PC-en. Det er raskere ram enn det som siter i maskina mi. Han har råtten HP-maskin som bare takler DDR2 533MHz.

Skal jeg eller skal jeg ikke sette den nye ram'en i maskina mi og gi han den "dårlige" som jeg har?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...