Itek Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Sitter på flytoget. Det er ikke s mange som skiller seg ut (er uvanlig rare) her... hrm... vel... konduktøren går med turban da... .. burde ikke reagere på det, men det virker litt uvant, ingen "konduktørhatt"... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Flytoget har egentlig ikke konduktører, siden man ikke stempler billetten der. De som går rundt er bare der for å gi info eller rydde i vogna og sånt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Klart. Jeg er også en av de som brukte tusenvis av kroner på Mess-TV. Jeg sier dette i beste mening og med kjærlighet: Forbanna hæstkuk! Faen ta deg, din jævel!Det er sånne som deg som gjorde at de fortsatte å lage slik dritt. Hadde ingen latt seg lure hadde vi sluppet det. Gi meg heller en god gammeldags testskjerm med diverse farger enn den møkka. Præhæhæhæ. Vel, det lønte seg. Jeg har en av de på Facebook. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Klart. Jeg er også en av de som brukte tusenvis av kroner på Mess-TV. Jeg sier dette i beste mening og med kjærlighet: Forbanna hæstkuk! Faen ta deg, din jævel!Det er sånne som deg som gjorde at de fortsatte å lage slik dritt. Hadde ingen latt seg lure hadde vi sluppet det. Gi meg heller en god gammeldags testskjerm med diverse farger enn den møkka. Præhæhæhæ. Vel, det lønte seg. Jeg har en av de på Facebook. Dette må du forklare nærmere for jeg tror jeg aldri har hørt noen fortelle meg at "det lønner seg" å bruke flerfoldige tusen på Mess-TV. Nå er hele familien samlet foran datamaskinen i spenning. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Uff, det er så mange rare folk på busser rundt omkring. Om man ikke er rar er man en taper. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hvis det faktisk var deg, så er jeg offisielt sur på deg, fordi det var skikkelig ubehagelig. :c Nei jeg tar nok ikke bussen. Jeg går hjem. Eller kjører da. Skulle sagt i fra så kunne du sittet på. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Klart. Jeg er også en av de som brukte tusenvis av kroner på Mess-TV. Hvem skulle trodd dét? Du er jo overhode ikke typen til noe sånt. 3 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Har du noensinne spilt Habbo Hotel da, Smurfen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hahaha, vet ikke om jeg skal gråte, bli sint, eller le. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Please stop. My brain! Feast your brain on this:http://www.engadget.com/2012/04/03/mighty-morphing-hexapod-bot-is-back-now-rolls-with-the-punches 2 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Når stenger polet i dag a? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 alt er stengt Skjærtorsdag, bortsett fra kiosker, utesteder, restauranter og bensinstasjoner Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Takk lars, det var akkuratt det jeg trengte Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Damn, Jennifer Aniston er deilig... Nesten som Hedvig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 duuuurrr jeg mista det lille jeg hadde oppi topplokket av å se på den videoen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Vet ikkje helt ka eg skal si eg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Damn, Jennifer Aniston er deilig... Nesten som Hedvig. I paid him to say that Back to the kitchen. Jeg visste ikke du var jente. (Herregud, internett påvirker meg for mye) Endret 5. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg