L4r5 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Kommer ikke postmannen i påsken? Bare i kona si. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ikke. Jeg biter deg. Do it, please. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Skal ikke slenge på et par til smileys? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hva skjedde med det fine påskeværet? Nå er det regn og kulde og en fyr på bussen som stinker gammel sprit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hva skjedde med det fine påskeværet? Nå er det regn og kulde og en fyr på bussen som stinker gammel sprit. Det er fordi vi skal ha mere vann som vi kan gjøre til vin. Han fyren har bare øvd seg litt på det btw. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ah. I see. Har ikke hørt så mye på dem. De hadde vel en hit eller to for en del år siden som jeg så på Svisj hele tiden. Så...det finnes faktisk folk, som så på svisj? Altså du må vel være det eneste gjenlevende eksemplaret? Klart. Jeg er også en av de som brukte tusenvis av kroner på Mess-TV. Ah. I see. Har ikke hørt så mye på dem. De hadde vel en hit eller to for en del år siden som jeg så på Svisj hele tiden. Joa, men dette er han som solosanger Veldig annerledes. Ah, får sjekke det ut senere. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg må klage litt: Det er så kjeeeedelig å skrive engelskoppgave om hvordan man på best måte får elevene sine til å bli flinke innen meningsfull kommunikasjon innen et andrespråk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Klart. Jeg er også en av de som brukte tusenvis av kroner på Mess-TV. Jeg sier dette i beste mening og med kjærlighet: Forbanna hæstkuk! Faen ta deg, din jævel!Det er sånne som deg som gjorde at de fortsatte å lage slik dritt. Hadde ingen latt seg lure hadde vi sluppet det. Gi meg heller en god gammeldags testskjerm med diverse farger enn den møkka. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hva skjedde med det fine påskeværet? Nå er det regn og kulde og en fyr på bussen som stinker gammel sprit. Unnskyld. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hvis det faktisk var deg, så er jeg offisielt sur på deg, fordi det var skikkelig ubehagelig. :c Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Uff, det er så mange rare folk på busser rundt omkring. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Uff, det er så mange rare folk på busser rundt omkring. Syns det er mange rare folk overalt... Skammer meg over menneskeheten iblant. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ja uff, I don't want to live on this planet anymore! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Syns det er mange rare folk overalt... Skammer meg over menneskeheten iblant. Men så har du oss da. Som gjør opp for det. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Men så har du oss da. Som gjør opp for det. Ikke sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg