Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så nestekjærlig av meg at det gjør vondt.

Amen.

Det er godt å se en annen kristen sjel her inne. Har følt det bare er ateister her. Grøss.

Jeg liker ikke ateister. De har jo ingen moral. De kan voldta og drepe så mye de vil uten konsekvenser.

Men når Frelseren kommer skal de alle få se. Da tenker jeg de angrer på terningspillet sitt, onaniet og utukten.

Lenke til kommentar

Det er godt å se en annen kristen sjel her inne. Har følt det bare er ateister her. Grøss.

Jeg liker ikke ateister. De har jo ingen moral. De kan voldta og drepe så mye de vil uten konsekvenser.

Men når Frelseren kommer skal de alle få se. Da tenker jeg de angrer på terningspillet sitt, onaniet og utukten.

Huff, de derre ateistene altså. Ormeyngel er de!

Jeg har funnet mitt kall, og skal til sommeren gå i kloster! Det blir kos.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet mitt kall, og skal til sommeren gå i kloster! Det blir kos.

Supert. Men husk å gjøre litt research først. Det er mange falske kristne der ute som bare gjør ting halvveis.

Beste er å finne et konservativt kloster der de daglig pisker seg for å minne seg selv om hvilke lidelser Vår Frelser gikk gjennom da han ofret seg for våre synder.

Lenke til kommentar

Supert. Men husk å gjøre litt research først. Det er mange falske kristne der ute som bare gjør ting halvveis.

Beste er å finne et konservativt kloster der de daglig pisker seg for å minne seg selv om hvilke lidelser Vår Frelser gikk gjennom da han ofret seg for våre synder.

Jeg har faktisk sett litt rundt allerede, og funnet et kloster jeg er fornøyd med. Der kommer det daglig en munk innom og pisker nonnene litt. Det høres bra og fromt ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...