Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Naw, vi har tre katter på verandaen som hele titta titter opp og lener seg mot vinduet for å se inn. Søtt. Endret 5. april 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Neh, fikk ikke hørt den sangen, spotify lagger. tregt nett blæh Reiser på påskeferie om 3 minutter da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 God morgen, snuskebassene mine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 God morgen, vår kjære daskemann. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Syvsovere og latsabber. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Syvsovere og latsabber. Syvsover? Jeg var våken klokka 7! Altså er jeg A-menneske. nevermind the fact at jeg la meg da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Syvsovere og latsabber. Jeg var våken i 10-tiden, jeg har bare trent i noen timer. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 God morgen, snuskebassene mine. Hei puselusen Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Syvsovere og latsabber. Jeg var våken i 10-tiden, jeg har bare trent i noen timer. Hva du trener som tar så lang tid? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Hatt en fin skjærstorsdag? Har dere tenkt over betydningen av påske? Lest i bibelen i dag. Jeg blir trist hver gang jeg leser om rånetreff i Strømstad og grilling på verandaen på skjærtorsdag. Påsken bør brukes til stille refleksjon over Jesus' lidelser. Betydningen er vannet ut så det fremstår som en ren nytelsesferie i disse dager. Folk drar på fjellet og koser seg. Nei, man skal sitte hjemme og tenke over hva Han ofret for oss. Egentlig synder jeg litt selv med å sitte på forumet. Internett burde vært stengt ned og alle TV-kanaler kun sende gudstjeneste. Endret 5. april 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Foreløpig har jeg sovet helt til nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hva du trener som tar så lang tid? http://www.youtube.com/watch?v=EmUcvLyKGHI Ja, det er meg. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hatt en fin skjærstorsdag? Har dere tenkt over betydningen av påske? Lest i bibelen i dag. Jeg blir trist hver gang jeg leser om rånetreff i Strømstad og grilling på verandaen på skjærtorsdag. Påsken bør brukes til stille refleksjon over Jesus' lidelser. Betydningen er vannet ut så det fremstår som en ren nytelsesferie i disse dager. Folk drar på fjellet og koser seg. Nei, man skal sitte hjemme og tenke over hva Han ofret for oss. Egentlig synder jeg litt selv med å sitte på forumet. Internett burde vært stengt ned og alle TV-kanaler kun sende gudstjeneste. Har du slått deg i hodet Lars? Skal jeg blåse på? Eller nusse på? Ja, det er meg. Sexeeh Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 haha, må være det dummeste jeg har sett på en stund Ser morsomt ut da! Du var ganske flink, og nå får du strammet opp bakdelen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Har du slått deg i hodet Lars? Skal jeg blåse på? Eller nusse på? Nei, jeg har bare tatt Gud, vår frelser, inn i hjertet. Det burde vi alle gjøre.Ser ut som du også har gjort det slik du viser nestekjærlighet. Så, kom, og nuss meg på hodet i Hans navn. Amen. Kan jeg få et Haleluja? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Sexeeh Rawr! haha, må være det dummeste jeg har sett på en stund Ser morsomt ut da! Du var ganske flink, og nå får du strammet opp bakdelen! Det ser dumt ut ja, men det er kjempegøy! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Kan jeg få et Haleluja? Jeg er så nestekjærlig av meg at det gjør vondt. Amen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Har du slått deg i hodet Lars? Skal jeg blåse på? Eller nusse på? Nei, jeg har bare tatt Gud, vår frelser, inn i hjertet. Det burde vi alle gjøre.Ser ut som du også har gjort det slik du viser nestekjærlighet. Så, kom, og nuss meg på hodet i Hans navn. Amen. Kan jeg få et Haleluja? HALLELUJAH Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Oh please. Hva skjer med at så mange kjerringer har denne innstillinga? Jeg tror aldri jeg eller noen av venninne mine har hata noen fordi de er pene. Kanskje dere er så fine at dere er de som blir hatet? /end flirt Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Kanskje dere er så fine at dere er de som blir hatet? /end flirt Haha, naw. Om så skulle være så har jeg egentlig ikke merket noe til å bli hata heller. Jeg synes folk generelt sett er ganske greie, med noen unntak her og der. Jeg skjønner ikke hvor folk finner alle disse jævlige menneskene det snakkes om hele tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg