Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hatt en fin skjærstorsdag? Har dere tenkt over betydningen av påske? Lest i bibelen i dag. Jeg blir trist hver gang jeg leser om rånetreff i Strømstad og grilling på verandaen på skjærtorsdag. Påsken bør brukes til stille refleksjon over Jesus' lidelser. Betydningen er vannet ut så det fremstår som en ren nytelsesferie i disse dager. Folk drar på fjellet og koser seg. Nei, man skal sitte hjemme og tenke over hva Han ofret for oss. Egentlig synder jeg litt selv med å sitte på forumet. Internett burde vært stengt ned og alle TV-kanaler kun sende gudstjeneste.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hatt en fin skjærstorsdag? Har dere tenkt over betydningen av påske? Lest i bibelen i dag. Jeg blir trist hver gang jeg leser om rånetreff i Strømstad og grilling på verandaen på skjærtorsdag. Påsken bør brukes til stille refleksjon over Jesus' lidelser. Betydningen er vannet ut så det fremstår som en ren nytelsesferie i disse dager. Folk drar på fjellet og koser seg. Nei, man skal sitte hjemme og tenke over hva Han ofret for oss. Egentlig synder jeg litt selv med å sitte på forumet. Internett burde vært stengt ned og alle TV-kanaler kun sende gudstjeneste.

Har du slått deg i hodet Lars? Skal jeg blåse på? Eller nusse på?

Ja, det er meg. :tease:

Sexeeh

Lenke til kommentar

Nei, jeg har bare tatt Gud, vår frelser, inn i hjertet. Det burde vi alle gjøre.

Ser ut som du også har gjort det slik du viser nestekjærlighet. Så, kom, og nuss meg på hodet i Hans navn.

Amen.

Kan jeg få et Haleluja?

Lenke til kommentar

Nei, jeg har bare tatt Gud, vår frelser, inn i hjertet. Det burde vi alle gjøre.

Ser ut som du også har gjort det slik du viser nestekjærlighet. Så, kom, og nuss meg på hodet i Hans navn.

Amen.

Kan jeg få et Haleluja?

HALLELUJAH

Lenke til kommentar

Kanskje dere er så fine at dere er de som blir hatet?

/end flirt

Haha, naw. Om så skulle være så har jeg egentlig ikke merket noe til å bli hata heller. Jeg synes folk generelt sett er ganske greie, med noen unntak her og der. Jeg skjønner ikke hvor folk finner alle disse jævlige menneskene det snakkes om hele tida.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...