Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hva skjedde med de hestene som gresset på tomta di?

Hva har jeg forklart til deg, og flere andre 13 ganger før?

Aner ikke, lite av det du skriver fester seg.

Er du Doobl?

Datasmurf: Utvilsomt. Du husker vel hvem det var som anbefalte deg å se Once Upon a Time? ;)

That I do. ;)

Lenke til kommentar

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsides-looking-pretty-Why-women-hate-beautiful.html

While I’m no Elle Macpherson, I’m tall, slim, blonde and, so I’m often told, a good-looking woman. I know how lucky I am. But there are downsides to being pretty — the main one being that other women hate me for no other reason than my lovely looks.

Oh please. Hva skjer med at så mange kjerringer har denne innstillinga? Jeg tror aldri jeg eller noen av venninne mine har hata noen fordi de er pene.

Lenke til kommentar

Ah. I see. Har ikke hørt så mye på dem. De hadde vel en hit eller to for en del år siden som jeg så på Svisj hele tiden. :p

Så...det finnes faktisk folk, som så på svisj? Altså du må vel være det eneste gjenlevende eksemplaret?

Jeg så MASSE på svisj! Jeg var en av de som sørget for at Diaz - Motherfucker/Hvem er denne karen?, Jaa9 & OnklP - Kjendisparty, Cast & Nico D - Kela og Equicez - Barnslig gikk på lufta 24/7.

Og VG TOPP 20 med Shortcut, Jaypee og Michelle var sykt lol. Spesielt den episoden der Shortcut drar ut på byen en gal gjeng fra Sør-Fron.

Endret av Spleen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...