Shikaru Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 nå har jeg bare en skjerm, så da liker jeg å slæfen i senga med serier i stedenfor å gjøre masse annet samtidig. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Datasmurf: Utvilsomt. Du husker vel hvem det var som anbefalte deg å se Once Upon a Time? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Pleier å se på serier mens jeg spiller WoW selv. Er ikke uten grunn at jeg har kommet opp i 2 måneder med TVserier jeg har sett Så tilsammen har du egentlig kanskje bare 1 mnd... Noob. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Så hva skjedde med de hestene som gresset på tomta di? Hva har jeg forklart til deg, og flere andre 13 ganger før? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Så tilsammen har du egentlig kanskje bare 1 mnd... Noob. Nei, tilsammen vet jeg ikke, fordi nettsia jeg bruker til å holde orden på TVseriene jeg ser på kun teller om jeg har sett dem èn gang eller ikke Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 God morgen alle sammen! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 God morgen Det kan diskuteres. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Så hva skjedde med de hestene som gresset på tomta di? Hva har jeg forklart til deg, og flere andre 13 ganger før? Aner ikke, lite av det du skriver fester seg. Er du Doobl? Datasmurf: Utvilsomt. Du husker vel hvem det var som anbefalte deg å se Once Upon a Time? That I do. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Heihei Alex Turner har fin stemme Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Aldri hørt om. Hvem er det? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Aldri hørt om. Hvem er det? Sangeren fra Arctic Monkeys. Så en film for noen dager sida der han hadde stått for soundtracket, det var helt nydelig. Her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ah. I see. Har ikke hørt så mye på dem. De hadde vel en hit eller to for en del år siden som jeg så på Svisj hele tiden. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ah. I see. Har ikke hørt så mye på dem. De hadde vel en hit eller to for en del år siden som jeg så på Svisj hele tiden. Joa, men dette er han som solosanger Veldig annerledes. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=OzFYb7_ySbU Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ah. I see. Har ikke hørt så mye på dem. De hadde vel en hit eller to for en del år siden som jeg så på Svisj hele tiden. Så...det finnes faktisk folk, som så på svisj? Altså du må vel være det eneste gjenlevende eksemplaret? 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsides-looking-pretty-Why-women-hate-beautiful.html While I’m no Elle Macpherson, I’m tall, slim, blonde and, so I’m often told, a good-looking woman. I know how lucky I am. But there are downsides to being pretty — the main one being that other women hate me for no other reason than my lovely looks. Oh please. Hva skjer med at så mange kjerringer har denne innstillinga? Jeg tror aldri jeg eller noen av venninne mine har hata noen fordi de er pene. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Har vel skjedd at jeg hadde på Svisj Metall på TVen i bakrunnen. Men that's it Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Ah. I see. Har ikke hørt så mye på dem. De hadde vel en hit eller to for en del år siden som jeg så på Svisj hele tiden. Så...det finnes faktisk folk, som så på svisj? Altså du må vel være det eneste gjenlevende eksemplaret? Jeg så MASSE på svisj! Jeg var en av de som sørget for at Diaz - Motherfucker/Hvem er denne karen?, Jaa9 & OnklP - Kjendisparty, Cast & Nico D - Kela og Equicez - Barnslig gikk på lufta 24/7. Og VG TOPP 20 med Shortcut, Jaypee og Michelle var sykt lol. Spesielt den episoden der Shortcut drar ut på byen en gal gjeng fra Sør-Fron. Endret 5. april 2012 av Spleen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Påskekos med fantastisk musik. http://www.youtube.com/watch?v=rk-fmvxmh1E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg