Datasmurf Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 glufsa Prøver du å si at du er redd for kvinners kjønnsorgan? Nope, prøvde å bruke et av de mange ordene fra den fantastiske historien. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 musesvette? Jeg tror ikke det er et reelt problem. Men jeg innbiller meg kjerringer med hengiser kan få puppesvette. Puppesvette er den beste typen svette. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Oh well. Da er jeg midlertidig klar for LAN. Har satt opp PC-en i stua, bøffa en av pappas skjermer og alt er fryd og gammen. Digg å ikke ha en drøss med dingser tilkobla PC-en for en gangs skyld. Burde muligens sette opp et par høyttalere også, for å få den fulle effekten når jeg spiller eurodance. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Fuck, fuckity fuck fuck Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Fuck, fuckity fuck fuck Hva skjer? Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Fuck, fuckity fuck fuck fak u multi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Siden det ser ut til at søvn og planen om å sove i natt forsvant ut vinduet, skal jeg da bare sette meg selv som våken nå og gå på badet, lage mat osv, eller skal jeg fortsette å prøve og sove? Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Åhh, det er blitt så sent, ja. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Samme, spiste alt for mye, nå vil jeg sove, men jeg må spille. forbanna amerikanske clan Endret 5. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hardt liv stakkar! Jeg skal å mate hestene også en snartur på jobb har glemt å tine brød så har ikke frokost heller. Hadde foretrekt senga. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg er drittidlig på jobb fordi søndagsruter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Du vet det lover bra når du drømmer om å være på fisketur med en kompis, men du ender opp med å drukne fordi du har falt uti og ikke gadd å rope på hjelp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Eller hvis du drømmer om at du skjærer huet av vedkommende, just for the lulz. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Nei, Bundy, det ville i så fall vært mitt eget hode. 4 teh lulz elns w/e. Det er ganske greit å bare ligge i senga og høre på The KLF. "Chill out"-plata lever virkelig opp til navnet sitt, og når den kombineres med RainyMood.com og diverse låter av Deep Dish, samt Gorillaz sitt album "The Fall", er det helt greit at det er sne ute og at jeg må vaske opp flere gryter etter nattens eskapader i matverdenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg