Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hm. I kveld har jeg på pysjbukse, ullsokker og tskjorte. Begynner å bli litt varmere nå da. Kan faktisk kjenne at føttene blir normale. Da kan jeg endelig sove. Naww ^^ Klarer du faktisk å sove med alt det på deg hele natta gjennom? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg hadde krepert av overoppvarming. Lokal oppvarming Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 musesvette? Jeg tror ikke det er et reelt problem. Men jeg innbiller meg kjerringer med hengiser kan få puppesvette. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg tror ikke det er et reelt problem. Men jeg innbiller meg kjerringer med hengiser kan få puppesvette. Ut i fra arbeid på gamlehjem kan jeg bekrefte dette. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Kjenner du på gamle kjerringer sine pupper? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Kjenner du på gamle kjerringer sine pupper? Man må ta på folk for å vaske de ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hva tror du de gjør på gamlehjem, Lithitium? Ser på dem? Nei, de vasker gamle manne og dame-rumper og andre kroppsdeler. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 mmm, jeg vil jobbe på gamlehjem. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 mmm, jeg vil jobbe på gamlehjem. Det er jækla sexy ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Stol på meg, det er ikke noe du ønsker deg. Virkelig ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 http://www.dinside.no/788430/talkum-kan-gi-kreft - Talkum kan gi kreft Stopp bruken øyeblikkelig, advarer forskere. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hva er det som ikke gir kreft i dag?.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Første treff@google. Kekekekeke. Sperm kanskje? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hva er det som ikke gir kreft i dag?.. Kreft, du får nok ikke kreft av å spise kreftsvulster Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg tror du har løst kreft-gåten slasken.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 http://www.dinside.n...um-kan-gi-kreft - Talkum kan gi kreft Stopp bruken øyeblikkelig, advarer forskere. Da kan man bruke potetmel istedet.Det sa min mor. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jepp Bundy hadde noen HARDE år i oslo på narkokjøret allerede som 10-åring. Han har jo pratet om det for flere år siden, så da var han vel 8 rundt den tida han var på kjøret og smelte damer på tjukka. True. Han er eldre. Husker ikke om han var 90 eller 91-modell, men fjorten er han i hvert fall ikke. Så vidt jeg vet har ingen i ungdomsskoleklassen min reprodusert seg enda, men så har ikke jeg tabs på Alle heller. Sulfuric lyver så han tror det selv. Ja, ikke sant? Jeg lyver alltid. Han svarer til begge navnene, så det skjønte vi for leeeeeenge siden. Som om noen gang jeg prøvde å skjule det? Lol, retard. Man har jo navnehistorikk, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg