Datasmurf Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ikke sant? Oddsen er vel stor for at jeg må ha gebiss før jeg har fylt 40 vel og merke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 glufsa Prøver du å si at du er redd for kvinners kjønnsorgan? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg har tre bæreposer med tomflasker. Men lite lyst å stå opp å styre med slikt nå.. Vet ikke slimda. Kan neppe være normalt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hvorfor ender alltid forumkafeen opp i en diskusjon om kjønnsorganer? Kan det være tilfeldig? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det er fordi vi er noen perverse jævler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Vet ikke slimda. Kan neppe være normalt. Jeg sliter med det motsatte. Blir så varmt og svett under dyna at jeg vanligvis sover med enn eller flere kroppsdeler utenfor dyna. Og jeg antar at du ligger naken/i undertøy under dyna, og ikke i pysj og slikt? Pysj og slikt gjør det saktere å øke temperaturen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det er fordi vi er noen perverse jævler. rawr. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Skjønner ikke folk som orker å sove i pysj. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nei, de skjønner ikke jeg heller. Absolutt ikke. :tease. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Skjønner ikke folk som orker å sove i pysj. Helt enig. Nude is the way to go. Med mindre man blir ballesvett. Da hjelper det med en bokser. Men det blir jeg sjelden utenom de dagene jeg shaver. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nei, de skjønner ikke jeg heller. Absolutt ikke. :tease. Nei, men helt seriøst Hvis vi ikke tenker dirty ett sekund ^^ det er jo bare plagsomt! Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Deilig å sove uten kler da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Helt enig. Nude is the way to go. Med mindre man blir ballesvett. Da hjelper det med en bokser. Men det blir jeg sjelden utenom de dagene jeg shaver. Ballesvett... for et ekkelt ord Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ekkelt ord, men et reelt problem for mannfolk. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hm. I kveld har jeg på pysjbukse, ullsokker og tskjorte. Begynner å bli litt varmere nå da. Kan faktisk kjenne at føttene blir normale. Da kan jeg endelig sove. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Hm. I kveld har jeg på pysjbukse, ullsokker og tskjorte. Begynner å bli litt varmere nå da. Kan faktisk kjenne at føttene blir normale. Da kan jeg endelig sove. Dropp T-skjorta og pysjbuksa. Bare ull på topp og tå. *edit* Alternativt, ta en varm dusj før du legger deg. Endret 4. april 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg