L4r5 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Emo-gutt. Kutt pulsårene litt mer'a! Nok en spiker, nok en dag. Begynner å tenke på å kuttedine pulsårer. Det er jo mye enklere enn å slutte. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg er ikke negativ! Emo-gutt. Kutt pulsårene litt mer'a! Mjau. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg er ikke negativ! Vel, jeg er.I'm a negative creep. I'm a negative creep, I'm a negative creep and I'm stoned. Minus stein-delen. Jeg liker deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg liker deg. Chew your meat for youPass it back and forth In a passionate kiss From my mouth to yours I like you (bare for å fortsette siteringen) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Smått kan være godt. Heller en liten og fast en enn en stor og slapp en IMHO. Resten kan du dele på PM. Så absolutt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det suger å ligge å vente på at man skal bli varm. Har to dyner og to ullpledd på for himlande! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det suger å ligge å vente på at man skal bli varm. Har to dyner og to ullpledd på for himlande! I prefer being a bit cold. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Pupper er gode i alle størrelser. Små, store, akkurat passe. If you've got a tit, I'd like to touch it too. Det suger å ligge å vente på at man skal bli varm. Har to dyner og to ullpledd på for himlande! Hva er det med deg og å være en virkelig frostpinne? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det suger å ligge å vente på at man skal bli varm. Har to dyner og to ullpledd på for himlande! Har du en tomflaske? I så fall fyll den med så varmt vann du får fra springen og legg under dyna. Hjelper godt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Den er for varm, tenker jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Mja, til tider kan det bli for mye av det gode for min del. Vanligvis når cup sizen er på DD (unntak eksisterer selvfølgelig) og definitivt når de er fylt med diverse implantat. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ikke noe bra hvis det blir for varmt under dyna heller, det skal bare være akkurat passe. Og så skal soverommet være litt kjølig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Stikk henda mellom beina og varm deg selv opp, Gypsy. Det er vel det varmeste stedet på kroppen, er det ikke? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Stikk henda mellom beina og varm deg selv opp, Gypsy. Det er vel det varmeste stedet på kroppen, er det ikke? :O Sjur!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Den er for varm, tenker jeg. Da tar man bare et putetrekk rundt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Stikk henda mellom beina og varm deg selv opp, Gypsy. Det er vel det varmeste stedet på kroppen, er det ikke? You did it! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Stikk henda mellom beina og varm deg selv opp, Gypsy. Det er vel det varmeste stedet på kroppen, er det ikke? :O Sjur!! Altså, ikke oppi glufsa, men mellom lårene. Griser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 definitivt når de er fylt med diverse implantat. Silikonpupper er ikke ekte pupper, på lik linje med et gebiss ikke er det samme som ekte tenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg